هواوی در حال آزمایش دو اندازه صفحه نمایش برای سری P70 است

سری هواوی P70 سری گوشی های آینده این شرکت است و جزئیات این دستگاه ها به تدریج آشکار می شود. Digital Chat Station، یک مشاور مشهور، اخیراً اطلاعات بیشتری در مورد گوشی های هوشمند آینده به اشتراک گذاشته است.

طبق اطلاعات فاش شده، هواوی در حال آزمایش دو گزینه نمایشگر برای سری P70 است: 6.5 اینچ و 6.8 اینچ. انتظار می رود هر دو اندازه دارای طراحی منحنی 2.5 بعدی با وضوح 1.5K و فناوری نرخ تجدید LTPO برای تصاویری روان باشند. همچنین گفته می‌شود که حاشیه‌ها به‌طور چشمگیری نازک هستند.

اندازه صفحه نمایش هواوی P70

گزارش قبلی حاکی از آن است که سیستم دوربین سری هواوی P70 نیز پیشرفت های قابل توجهی خواهد داشت. انتظار می رود که شامل سنسور Omnivision OV50H با دیافراگم فیزیکی متغیر باشد.

سنسور Omnivision OV50H که در ژانویه 2023 منتشر شد، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا است که برای گوشی های هوشمند درجه یک طراحی شده است. با اندازه سنسور 1/1.3 اینچی و اندازه پیکسل 1.2 میکرون، انتظار می رود تجربه عکاسی در نور کم عالی را ارائه دهد.

این سنسور از حالت‌های مختلف HDR، نرخ فریم بالا و ویژگی‌های پیشرفته مانند ضبط ویدیوی ۸K و ویدیوی ۴K با تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر (EIS) پشتیبانی می‌کند.

همچنین انتظار می‌رود که سری هواوی P70 با طراحی منحصربه‌فرد دوربین پشتی خود که دارای لنز سه‌گانه است که در یک الگوی مثلثی چیده شده است، متمایز باشد. این دستگاه همچنین دارای برند XMAGE هوآوی خواهد بود.

علاوه بر این پیشرفت‌های دوربین، انتظار می‌رود این سری دارای باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و بلندگوهای دوگانه استریو با گیرنده باشد. مدل پایه احتمالاً از تراشه Kirin 9000S استفاده می کند، همانطور که در یک افشای قبلی نشان داده شده است. شایعات حاکی از آن است که تاریخ انتشار می تواند اواخر مارس یا اوایل آوریل 2024 باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.