سری P70 هواوی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر عرضه می شود

یک پست جدید توسط مشاور معروف، Digital Chat Station، برخی از مشخصات گوشی Huawei P70 را فاش می‌کند و به نظر می‌رسد که این اطلاعات درزمان به موقع رسیده است. از آنجایی که سری هواوی P60 در ماه مارس سال گذشته عرضه شد، می توان حدس زد که خانواده P70 در حدود دو ماه آینده عرضه خواهد شد.

براین اساس به نظر می رسد سری P70 هواوی با صفحه نمایش 6.7 اینچی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر عرضه می شود.

در این پست یک پنل OLED چهار منحنی در جلو با رزولوشن 1.5K و قطر 6.7 اینچ مشاهده می شود. همچنین تشخیص آن از زبان چینی ترجمه شده توسط ماشین کمی سخت است، اما این گوشی ها ممکن است دارای دو بلندگوی استریو در جلو باشند.

علاوه بر این، سه دوربین پشتی در یک شکل مثلث غیرمتعارف چیده خواهند شد. شایعه شده است که دوربین اصلی OmniVision 50MP OV50H با دیافراگم متغیر و اندازه سنسور 1/1.3 اینچی و پیکسل 1.2 میکرومتر است.

تمام این سخت افزار از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با چگالی بالا انرژی می گیرد و با توجه به افشای اطلاعات قبلی، تراشه Kirin 9010 احتمالاً در قلب هر دو دستگاه خواهد بود. همچنین یک ارتقاء قابل توجه دوربین فوق عریض نیز انتظار می رود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.