دوربین Galaxy S24 Ultra با ویدیوهای 4K 60 فریم در ثانیه آزادی کامل را ارائه می دهد

سامسونگ جدیدترین و بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار خود را معرفی کرد: گلکسی S24+، Galaxy S24 و Galaxy S24 Ultra. هر سه گوشی در جریان رویداد Unpacked 2024 معرفی شدند و در حال حاضر برای پیش‌فروش در برخی کشورها در دسترس هستند. هر سه گوشی قیمت متفاوتی دارند و همانطور که انتظار می‌رفت، ویژگی‌های متفاوتی دارند و گلکسی اس 24 اولترا نسبت به برخی ویژگی‌ها انحصاری دارد. یکی از این ویژگی‌ها انعطاف‌پذیری دوربین آن برای فیلم‌برداری است.

Galaxy S24 Ultra می تواند در حین ضبط ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه بین دوربین ها جابه جا شود

Galaxy S24 Ultra می تواند ویدیوهای 4K 60fps، 4K 120fps و 8K 30fps ضبط کند. در حالی که توانایی ضبط ویدیوهای 8K به دوربین پشتی اصلی 200 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی محدود است، ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه را می توان با استفاده از تمام دوربین های موجود در تلفن ضبط کرد. در واقع، می‌توانید هنگام ضبط ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه، بین تمام دوربین‌ها (جلو و عقب) به صورت زنده جابجا شوید. این انعطاف پذیری بیشتری را در هنگام ضبط خاطرات قبلی ارائه می دهد.

این اولین بار است که چنین انعطاف پذیری به گوشی های سامسونگ می رسد. پیش از این، سوئیچ زنده بین دوربین ها به ویدیوهای 4K 30 فریم بر ثانیه در گوشی های هوشمند رده بالای سامسونگ محدود می شد.

از آنجایی که این ویژگی احتمالاً به پردازنده، ISP و مکانیسم اتلاف گرما وابسته است، احتمالاً در گوشی های هوشمند پرچمدار نسل قبلی در دسترس نخواهد بود. این ویژگی در گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس نیز وجود ندارد که کمی ناامیدکننده است. با این حال، همچنین قابل درک است که این شرکت ممکن است برخی از ویژگی‌ها را منحصراً برای گران‌ترین تلفن باری خود نگه دارد.

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس نیز که چند ماه پیش عرضه شدند، قابلیت ضبط ویدیوهای 4K 60 فریم بر ثانیه را با استفاده از تمامی دوربین های خود دارند و سوئیچینگ زنده نیز دارند. گوشی های قبلی فاقد همین ویژگی بودند. حتی در حال حاضر، اکثر تلفن های هوشمند اندرویدی دیگر این ویژگی را ندارند و اپل و سامسونگ تنها کسانی هستند که آن را با جدیدترین گوشی های پرچمدار خود ارائه می دهند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.