Galaxy S24 Ultra این ویژگی دوربین هیجان انگیز را به همراه خواهد داشت!

شاید به نظر نرسد که سامسونگ از نظر سخت افزاری بسیاری از ویژگی های جدید را با گلکسی اس 24 اولترا به ارمغان می آورد، اما به نظر می رسد که این شرکت در تلاش است تا از این سخت افزار حداکثر استفاده را ببرد.

این شرکت کره جنوبی وضوح دوربین یا اندازه سنسور را بهبود نداده است، اما ویژگی های بیشتر و کیفیت بهبود یافته را ارائه می دهد. یکی از این ویژگی‌ها توانایی زوم 5 برابر در حین ضبط ویدیوهای 8K است. یکی دیگر از ویژگی‌های آن ضبط ویدیویی با نرخ فریم بالا است.

گلکسی اس 24 اولترا می تواند فیلمبرداری 4K با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند

گزارش جدیدی از Ice Universe ادعا می‌کند که Galaxy S24 Ultra می‌تواند ویدیوهای 4K را با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط کند. تعداد بسیار کمی از گوشی های هوشمند در جهان می توانند ویدیوهای 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه ضبط کنند. با این حال، مشخص نیست که آیا گوشی می‌تواند با استفاده از تمام دوربین‌های خود با آن وضوح و نرخ فریم فیلم ضبط کند یا خیر.

از نظر تئوری، این باید امکان پذیر باشد، اما فقط زمان نشان می دهد که آیا سامسونگ این ویژگی را در تمام دوربین های گلکسی اس 24 اولترا اجرا کرده است یا خیر. Nubia Z60 Ultra از ZTE می تواند با استفاده از هر سه دوربین پشتی، ویدیوهای 4K 120fps ضبط کند.

مشخصات دوربین Galaxy S24 Ultra

شایعه شده است که گلکسی اس 24 اولترا دارای دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با OIS، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فوکوس خودکار، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و OIS و دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با OIS و زوم اپتیکال 5 برابر خواهد بود. مشخصات فاش شده نشان می دهد که این گوشی می تواند زوم 10 برابری با کیفیت اپتیکال را با ترکیب دوربین زوم اپتیکال 5 برابر و برش حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی خود ارائه دهد.

گفته می شود که در قسمت جلویی این گوشی دارای دوربین 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار است. همه دوربین‌ها می‌توانند ویدیوهای 4K ضبط کنند، در حالی که دوربین اصلی و بزرگ‌ترین دوربین می‌تواند ویدیوهای 8K 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. سامسونگ با استفاده از هوش مصنوعی، «نیتوگرافی زوم» را نیز ارائه می‌کند، قابلیتی که ممکن است کیفیت تصویر و ویدیو را حتی در شرایط کم نور زوم کنید.

گفته می شود چندین ویژگی دیگر با هوش مصنوعی وجود دارد، از جمله هوش مصنوعی مولد پر کردن فضای خالی تصاویر در حین ویرایش آنها.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.