لپ‌تاپ‌های Galaxy Book 4 دید بهتری در فضای باز دارند

جدیدترین لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 4 پرو و اولترا  سامسونگ دارای نمایشگرهای Dynamic AMOLED 2X جدید با قابلیت‌های صفحه لمسی در سرتاسر خط تولید هستند. اگرچه این پنل‌های جدید 400 نیت روشنایی را ارائه می‌دهند، درست مانند صفحه نمایش‌های Book 3، اما ممکن است برای کار در فضای باز مناسب‌تر باشند.

برای اولین بار، فناوری Vision Booster سامسونگ راه خود را از تلفن ها و تبلت های گلکسی تا لپ تاپ های گلکسی بوک باز می کند. سری گلکسی بوک 4 تقویت‌کننده بینایی و آنچه سامسونگ «الگوریتم هوشمند فضای باز» می‌نامد ارائه می‌کند که به‌طور خودکار دید و بازتولید رنگ را در شرایط روشن افزایش می‌دهد.

زیر کاپوت چیزهای زیادی در جریان است، اما به طور خلاصه، Vision Booster هوشمندانه نسبت کنتراست را به حداکثر می‌رساند تا رنگ‌ها در نور مستقیم خورشید یا شرایط نوری روشن، زنده‌تر به نظر برسند.

علاوه بر Vision Booster و الگوریتم هوشمند Outdoor، سامسونگ همچنین می گوید که لپ تاپ های Galaxy Book 4 Pro و Ultra از فناوری ضد انعکاس بهره می برند.

به طور خاص، پنل‌ها دارای Corning Gorilla Glass DX هستند که مقاومت در برابر سایش و اپتیک ضد انعکاس را بهبود می‌بخشد. این کامپوزیت خوانایی صفحه نمایش را با بهبود 75 درصدی در بازتاب سطح جلو در مقایسه با شیشه معمولی افزایش می دهد. همچنین کنتراست صفحه نمایش را در سطوح روشنایی یکسان تا 50 درصد افزایش می دهد.

همه این ویژگی‌ها در کنار هم باعث می‌شود لپ‌تاپ‌های Galaxy Book 4 در شرایط بیرونی بهتر شوند، که با توجه به ماهیت رایانه‌های قابل حمل و شرایط نوری متنوعی که ممکن است از آنها استفاده شود، امتیاز قابل توجهی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.