گوشی مقاوم جدید سامسونگ گلکسی XCover 7 رسمی شد

سامسونگ امروز گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 را معرفی کرد که عمدتاً برای مشاغل و شرکت هایی طراحی شده است که به دستگاه های تلفن همراه همه کاره و ایمن نیاز دارند که قادر به کار در شرایط سخت هستند.

Galaxy XCover 7 اتصال 5G، حافظه بیشتر، عملکرد بهبود یافته، سیستم دوربین اصلی بهتر و صفحه نمایش بزرگتر با وضوح بالاتر را به ارمغان می آورد و در عین حال طراحی مقاوم و ساختار صنعتی خود را حفظ می کند.

تلفن مقاوم جدید سامسونگ به لطف امتیاز IP68 و ساختاری که مطابق با استانداردهای نظامی MIL-STD-810H است، می تواند شرایط کاری چالش برانگیز را تحمل کند. دارای محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس Victus+ است.

و البته باتری آن قابل تعویض توسط کاربر است و به کارگران مزرعه اجازه می دهد تا باتری ها را در حال حرکت تعویض کنند و تلفن را به طور نامحدود از برق دور نگه دارند.

Galaxy XCover 7 مثل همیشه سخت است، اکنون با مشخصات بهتر

گوشی مقاوم جدید سامسونگ مجهز به صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ TFT با نرخ تازه سازی 60 هرتز و افزایش حساسیت لمسی برای کارمندانی است که با دستکش کار می کنند.

این دستگاه از یک تراشه هشت هسته ای 6 نانومتری ناشناس، به احتمال زیاد Dimensity 6100+، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق microSD تا 1 ترابایت تغذیه می کند.

دوربین پشتی دارای رزولوشن 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 است و سنسور جلویی آن 5 مگاپیکسل (f/2.0) دارد.

سایر مشخصات شامل کلید XCover قابل تنظیم، قابلیت‌های اسکنر بارکد از طریق Knox Capture، پورت USB-C، پین‌های POGO برای شارژ، پورت 3.5 میلی‌متری هدفون، Dolby Atmos و باتری 4050 میلی‌آمپر ساعتی (قابل تعویض توسط کاربر) است. ابعاد این گوشی 169 در 80.1 در 10.2 میلی متر و وزن آن 240 گرم است.

سامسونگ گلکسی XCover 7 با اندروید 14 و One UI 6 را تا پایان ژانویه عرضه خواهد کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.