حافظه و قیمت Galaxy XCover 7 فاش شد

طبق اخبار و شایعات مختلف، سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید در سری XCover است که خط تولید دستگاه های مقاوم این شرکت است و این گوشی آینده Galaxy XCover 7 نام دارد. انتظار می رود که به عنوان جانشین گلکسی عرضه شود.

XCover 5 که در سال 2021 عرضه شد. تاکنون، اطلاعات و شایعات درز کرده، شماره مدل، طراحی، پردازنده و ظرفیت باتری گوشی را فاش کرده است. امروز، یک نشت دیگر داریم که اندازه صفحه نمایش، پیکربندی حافظه و قیمت Galaxy XCover 7 را نشان می دهد.

Roland Quandt در پستی در X (که قبلاً با نام توییتر شناخته می شد) ادعا کرد که Galaxy XCover 7 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ قیمت این گوشی را 400 یورو (تقریباً 440 دلار) خواهد داشت. این بدان معناست که Galaxy XCover 7 دارای صفحه نمایش بسیار بزرگتر از Galaxy XCover 5 خواهد بود و قیمت آن بسیار بیشتر از مدل قبلی خود است.

درز قبلی ادعا کرده بود که Galaxy XCover 7 دارای شماره مدل SM-G556B است. لیست این گوشی در Geekbench نشان می دهد که دارای پردازنده MediaTek Dimensity 6100+ است.

از سوی دیگر، گواهی FCC دستگاه نشان داد که دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند توسط کاربر قابل جابجایی باشد. از آنجایی که یک گوشی مقاوم است، انتظار می‌رود که دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشد. در نهایت، Galaxy XCover 7 گواهی BIS را دریافت کرده است که نشان می دهد این دستگاه ممکن است در هند عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.