چندین جزئیات از Galaxy Xcover 7 قبل از معرفی رسمی به بیرون درز پیدا کرد

در میان تمام اطلاعات فاش شده گلکسی اس 24 که در چند هفته گذشته با آن بمباران شده بودیم، اطلاعاتی را نیز در مورد برخی از گوشی های میان رده سامسونگ که گهگاه به صورت آنلاین نمایش داده می شدند، مشاهده کرده ایم. امروز ، ما به لطف آنچه که به نظر می رسد لیست اولیه تصادفی دستگاه توسط یک فروشنده سامسونگ (از طریق WinFuture) است، چندین جزئیات در مورد Galaxy XCover 7 در حال بدست آوردن است.

گوشی‌های Galaxy Xcover مشتریان سازمانی را هدف قرار می‌دهند و دارای طراحی‌های خشن هستند که می‌توانند در شرایط سختی که کارگران مزرعه اغلب در آن کار می‌کنند، مقاومت کنند. علاوه بر مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار مانند پرچم‌دار سامسونگ و برخی از دستگاه‌های سری Galaxy A، گوشی‌های هوشمند Xcover با استانداردهای نظامی سازگار هستند. استاندارد درجه MIL-STD-810H. آنها همچنین دارای باتری های قابل جابجایی هستند، ویژگی که دیگر در سایر دستگاه های گلکسی دیده نمی شود.

گلکسی Xcover 7 از Galaxy Xcover 6 Pro پیروی می کند و بیشتر جنبه جانبی دارد تا ارتقاء، زیرا بسیاری از مشخصات مشابه مانند صفحه نمایش 6.6 اینچی و باتری 4050 میلی آمپر ساعتی را دارد. همچنین حداقل یک کاهش قابل توجه دارد: اسنپدراگون 778G موجود در Xcover 6 Pro با مدیاتک Dimensity 6100+ تعویض شده است. Dimensity 6100+ با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

دوربین جلویی Xcover 7 مانند گلکسی Xcover 5 مدل 2021 یک سنسور 5 مگاپیکسلی است (Xcover 6 Pro دارای یک دوربین جلو 13 مگاپیکسلی است). در پشت، یک دوربین تک 50 مگاپیکسلی با فلاش های LED دوگانه در زیر آن تعبیه شده است. این گوشی همچنین دارای یک پورت هدفون 3.5 میلی متری به همراه یک دکمه اکشن در کناره است که عملکرد push-to-talk را فعال می کند و می تواند به صورت دستی برای انجام یک کار سفارشی توسط کاربر تعیین شود.

از نظر نرم افزاری، Xcover 7 سومین یا چهارمین دستگاه سامسونگ خواهد بود که با اندروید 14 و One UI 6 خارج از جعبه عرضه می شود، بسته به اینکه قبل یا بعد از سری گلکسی S24 عرضه شود. قیمت 379.90 یورو برای اروپا شایعه شده است، اگرچه قیمت نهایی تنها زمانی که این گوشی رسمی شود فاش خواهد شد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.