Wi-Fi 7 برای دستگاه های سازگار از جمله Galaxy S24 Ultra آماده است

Wi-Fi Alliance اعلام کرده است که گواهینامه Wi-Fi 7 Ready اکنون برای دستگاه های سازگار در دسترس است. Wi-Fi 7 نسخه استاندارد بعدی وای فای و ارتقاء یافته نسبت به استاندارد فعلی Wi-Fi 6E است. این استاندارد از سال 2021 که اولین پیش نویس آن منتشر شد، در حال توسعه است و اکنون برای دستگاه های آینده کاملاً آماده است.

Wi-Fi 7 برای محصولات آینده سامسونگ از جمله Galaxy S24 Ultra عرضه خواهد شد

استاندارد Wi-Fi 7 (IEEE 802.11be) اکنون به طور کامل برای چندین دستگاه در دسترس است. انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد لپ‌تاپ‌ها، رایانه‌های شخصی، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها، روترهای Wi-Fi و سایرین با Wi-Fi 7 باشیم. در حالی که سامسونگ هنوز سری گوشی های پرچمدار نسل بعدی خود را معرفی نکرده است، مشخصات فاش شده نشان می دهد که Galaxy S24 Ultra اولین محصول این شرکت با Wi-Fi 7 خواهد بود. Galaxy S24 و +Galaxy S24 احتمالاً در Wi-Fi 6E باقی خواهند ماند.

Galaxy Books، Galaxy Tabs و تلویزیون های هوشمند آینده نیز می توانند از اتصال Wi-Fi 7 برخوردار باشند. این استاندارد بی سیم جدید به لطف کانال های 320 مگاهرتز، سرعت انتقال داده بالاتر، قابلیت اطمینان بهتر و کارایی بالاتر را به ارمغان می آورد. در مقایسه با Wi-Fi 6E که دارای سرعت 9.6 گیگابیت بر ثانیه است، Wi-Fi 7 حداکثر توان خروجی 46 گیگابیت بر ثانیه دارد. این دستگاه بر روی باندهای داده 2.5 گیگاهرتز، 5 گیگاهرتز و 6 گیگاهرتز، مشابه Wi-Fi 6E کار می کند، و اگر دستگاه های Wi-Fi 7 و روتر Wi-Fi 7 سازگار دارید، می توانید ازدحام کمتر، سرعت بالاتر و قابلیت اطمینان بهبود یافته را مشاهده کنید. .

دستگاه‌های مجهز به جدیدترین پردازنده‌های مدیاتک، کوالکام و احتمالاً اگزینوس سامسونگ از سازگاری Wi-Fi 7 برخوردار هستند. با این حال، آخرین سری آیفون (iPhone 15 Pro) از اتصال Wi-Fi 7 برخوردار نیست.

کوین رابینسون، مدیرعامل Wi-Fi Alliance گفت: “معرفی Wi-Fi CERTIFIED 7 نشان دهنده ظهور آخرین نسل Wi-Fi است و تسریع کننده ای برای پذیرش گسترده Wi-Fi 7 خواهد بود. این گواهی بر تعهد بی امان ما به ارائه فناوری پیشرفته‌ای که نحوه تجربه کاربران از Wi-Fi را بازتعریف می‌کند، سرعت‌های سریع‌تر، راندمان بهبود یافته و قابلیت اطمینان را افزایش می‌دهد، که افق آنچه را که از طریق Wi-Fi ممکن است گسترش می‌دهد.»

سامسونگ احتمالاً در آینده وای فای 7 را به تمام لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و تلویزیون‌های گران‌قیمت خود خواهد آورد. از آنجایی که سری گلکسی بوک 4 قبلاً معرفی شده است و دارای Wi-Fi 6E است، انتظار داریم نسل بعدی سری گلکسی بوک با اتصال Wi-Fi 7 عرضه شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.