طراحی وان پلاس 12R چقدر شبیه به مدل قبلی خود است؟

نکات برجسته

  • OnePlus 12R در دو رنگ در هند عرضه خواهد شد. آبی سرد و خاکستری آهنی.
  • در پشت، دقیقاً همان ماژول دوربین را در OnePlus 12R دریافت خواهید کرد.
  • OnePlus 12R در همان روزی که وان پلاس 12 عرضه می شود در هند عرضه می شود.

وان پلاس آماده است تا آخرین پرچمدار خود را به هند بیاورد. OnePlus 12 در 23 ژانویه در هند عرضه می شود. رویداد راه اندازی OnePlus Smooth Beyond Beief در دهلی برگزار می شود.

پس از افتتاحیه وان پلاس، ما هیجان زده هستیم که ببینیم OnePlus 12 چگونه ظاهر می شود. علاوه بر این، به غیر از OnePlus 12، یک خبر هیجان انگیز دیگر نیز وجود دارد.

بسیاری از طرفداران OnePlus نیز در مورد نوع R از سری OnePlus 12 هیجان زده هستند. جالب اینجاست که وان پلاس تاریخ طراحی و عرضه OnePlus 12R را نیز فاش کرد. اکنون، همه نمی توانند تفاوت های امسال را در طراحی تشخیص دهند. بنابراین، بیایید در مورد طراحی OnePlus 12R صحبت کنیم و ببینیم که چقدر شبیه طراحی OnePlus 11R است.

طراحی OnePlus 12

وان پلاس 12R همانند سال گذشته در دو رنگ در هند عرضه خواهد شد. اینها شامل آبی و خاکستری است. در مورد اولی صحبت کنیم، پشتی براق خواهد بود، در حالی که نوع خاکستری با روکش مات عرضه خواهد شد.

هر دو نوع رنگ دارای قاب میانی فلزی مات هستند. با این حال، محل قرارگیری دکمه ها کمی تغییر کرده است. امسال، نوار لغزنده هشدار امضا در سمت چپ، کلیدهای تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست را دریافت خواهید کرد. این یک تغییر جزئی است که OnePlus در سری OnePlus 12 خود ایجاد کرده است.

اکنون به پنل پشتی می رویم. ممکن است کاملاً شبیه به پنل پشتی وان پلاس 11R باشد. با این حال، یک تغییر کوچک نیز وجود دارد. OnePlus 12R دارای یک نقطه سفید در خارج از جزیره دوربین است. حالا به احتمال زیاد این فلاش LED خواهد بود. چرا من در مورد آن مطمئن نیستم؟ زیرا در حال حاضر یک فلاش LED در داخل جزیره دوربین قرار داده شده است، درست همانطور که در OnePlus 11R دیدیم. بنابراین، پیشنهاد می‌کنم صبر کنیم تا وان پلاس رسماً آنچه را که واقعاً هست تأیید کند.

در پشت، دقیقاً همان ماژول دوربین را در OnePlus 12R دریافت خواهید کرد. یک جزیره دوربین دایره‌ای وجود دارد که شامل یک دوربین سه‌گانه و یک فلاش LED است. مانند سری OnePlus 11، این ماژول دوربین نیز در فریم جانبی ادغام می شود.

در حال حاضر همه چیز در مورد طراحی است. حال سوال این است که وان پلاس 12R چه زمانی عرضه می شود؟ اجازه بدهید به شما بگویم.

وان پلاس همچنین تاریخ عرضه نسخه R آینده خود را تأیید کرده است. OnePlus 12R در همان روزی که OnePlus 12 عرضه می شود در هند عرضه می شود. بله، برند چینی این بار هر دو گوشی هوشمند را با هم عرضه می کند. یک بار دیگر، سری OnePlus 12 در تاریخ 23 ژانویه در هند عرضه می شود. بنابراین، با ما همراه باشید و به ما اطلاع دهید که چگونه طراحی را دوست دارید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.