گزینه های رنگ و مشخصات دقیق وان پلاس 12R

نکات برجسته

  • انتظار می رود OnePlus 12R به عنوان Ace 3 در بازار چین معرفی شود.
  • وان پلاس ایس 3 ممکن است در تاریخ 4 ژانویه در چین عرضه شود.
  • گوشی‌های سری R در رنگ‌های خاکستری آهنی و آبی سرد عرضه می‌شوند.

وان پلاس، اوایل این ماه، جدیدترین پرچمدار خود – OnePlus 12 را در بازار داخلی خود معرفی کرد. این برند اکنون در حال آماده شدن برای عرضه OnePlus 12 در هند و سایر بازارهای جهانی است. در کنار وان پلاس 12، وان پلاس از OnePlus 12R خود، گزینه متوسط ​​پریمیوم، نیز رونمایی خواهد کرد. طبق اعلام این شرکت، وان پلاس 12 و وان پلاس 12 آر در تاریخ 23 ژانویه در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

OnePlus 12R اولین گوشی هوشمند سری R خواهد بود که در بازار جهانی (خارج از هند) عرضه می شود. انتظار می‌رود این گوشی به‌عنوان وان پلاس Ace 3 در چین معرفی شود و ممکن است در 4 ژانویه به صورت رسمی عرضه شود. اجازه دهید نگاهی دقیق تر به جزئیات بیاندازیم.

مکس ادعا می‌کند که وان پلاس 12R در دو رنگ خاکستری آهنی و آبی خنک به فروش می‌رسد. این گوشی قرار است از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 SoC در زیر کاپوت استفاده کند. مشاور همچنین پیشنهاد می کند که OnePlus 12R به واحد باتری 5500 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی مجهز خواهد شد.

مکس همچنین ادعا می کند که وان پلاس 12R دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 تشکیل شده است. سنسور با وضوح بالا در گوشی آینده وان پلاس با یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.