بررسی 5 نکته مورد انتظار و کلیدی در مورد گوشی وان پلاس 12R

وان پلاس گوشی کاملا جدید OnePlus 12 را در تاریخ 5 دسامبر در چین عرضه می کند. گفته می شود که این گوشی هوشمند با ارتقاهای بسیار هیجان انگیز اما طراحی مشابه عرضه می شود. در حالی که تنها یک روز با معرفی وان پلاس 12 در چین فاصله داریم، وان پلاس 12 آر گواهینامه های جهانی را یکی یکی پاک می کند. جالب است بدانید که وان پلاس 12R نسخه کوچک شده وان پلاس 12 خواهد بود.

نکات برجسته

  • شایعه شده است که وان پلاس 12 آر دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED خواهد بود.
  • گفته می شود اسنپدراگون 8 نسل 2 به وان پلاس 12 آر قدرت می دهد.
  • OnePlus 12R می تواند از تنظیمات دوربین سه گانه استفاده کند.

به تازگی، OnePlus 12R در وب سایت های CQC و IMDA ظاهر شده است و برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش می کند. در کنار آن، این موضوع به عرضه قریب الوقوع OnePlus 12R نیز اشاره دارد. بیایید پنج5 تا جزئیات مورد انتظار از OnePlus 12R را بررسی کنیم.

صفحه نمایش مورد انتظار وان پلاس 12 آر

طبق گزارش Gizmochina، شایعه شده است که OnePlus 12R دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح 1.5K خواهد بود. به احتمال زیاد از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. جالب اینجاست که انتظار می رود حداکثر روشنایی 3000 نیت داشته باشد.

پردازنده مورد انتظار وان پلاس 12R

گفته می شود پردازنده پرچمدار سال گذشته، اسنپدراگون 8 نسل 2، وان پلاس 12 آر را تامین می کند. این پردازنده همچنین در گوشی های هوشمند رده بالایی مانند OnePlus 11، Samsung Galaxy S23 Ultra، iQOO 11 و غیره مجهز شده است. علاوه بر این، یک پردازنده گرافیکی بدون نام Adreno نیز شایعه شده است که با OnePlus 12R عرضه می شود.

دوربین مورد انتظار OnePlus 12R

برای عکاسی، OnePlus 12R می تواند از تنظیمات دوربین سه گانه استفاده کند. این شامل دو دوربین 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی OIS و EIS و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با پشتیبانی از EIS است. برای عکس های سلفی، ممکن است دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی داشته باشد.

دوربین مورد انتظار OnePlus 12R - چیکاو

باتری مورد انتظار OnePlus 12R

انتظار می رود وان پلاس 12 آر با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی بسته بندی شود. این می تواند با پشتیبانی از شارژ سریع تا 100 وات راه اندازی شود. نسل قبلی آن، وان پلاس 11R دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است.

انتظار می رود وان پلاس 12R معرفی شود

MySmartPrice گزارش داد که وان پلاس 12R در ماه ژانویه وارد هند خواهد شد. در این گزارش آمده است که در 23 ژانویه در هند عرضه خواهد شد.

با این حال، تمام مشخصات و جزئیات ذکر شده در بالا بر اساس حدس و گمان و درز است. OnePlus هنوز وجود دستگاهی که به آن وان پلاس 12  گفته می شود را تأیید نکرده است.

 

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.