چگونه با رمز عبور وارد حساب اپل خود شویم؟

کلیدهای عبور تجربه ورود بدون رمز عبور را ارائه می دهند که از احراز هویت دو مرحله ای (2FA) یا تأیید صحت دو مرحله ای (2SV) ایمن تر است. اکنون، ممکن است بخواهید با یک رمز عبور وارد حساب کاربری اپل خود شوید.

اگر پیچیده به نظر می رسد، نگران نباشید. ما شما را از طریق این فرآیند راهنمایی می کنیم. هنگامی که شروع به استفاده از کلیدهای عبور کنید، از امنیت و سهولت استفاده آنها قدردانی خواهید کرد.

اپل کلیدهای عبور را با iOS 16 معرفی کرد و فناوری ورود به سیستم همچنان رایج تر می شود. کلیدهای عبور به شما امکان می دهند بدون مدیریت رمز عبور، کدهای احراز هویت یا رمزهای عبور قوی و پیچیده وارد حساب های خود شوید.

در حالی که فناوری رمز عبور در حال گسترش است، بسیاری از سایت‌های معروف مانند اپل، eBay، Google و PayPal از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند. کلیدهای عبور منحصر به فرد برای هر حساب تولید می شود و کمتر در برابر حملات فیشینگ آسیب پذیر هستند. کلیدهای عبور رمزگذاری شده و در iCloud Keychain شما ذخیره می شوند، جایی که برای کسی قابل مشاهده نیستند.

بنابراین، اگر راه ایمن‌تری برای ورود به حساب اپل خود می‌خواهید، به شما نشان می‌دهیم که چگونه این کار را با یک رمز عبور از آیفون خود انجام دهید.

با کلیدهای عبور وارد حساب اپل خود شوید

ورود به حساب کاربری اپل به صورت آنلاین با کلید عبور با استفاده از آیفون شما ساده است. بدون رمز عبور مورد نیاز است. ورود به حساب کاربری خود چند ضربه دورتر است.

  • با آیفون خود، یک مرورگر را در رایانه خود راه اندازی کنید.
  • به appleid.apple.com سر بزنید. از طرف دیگر، می توانید از iCloud.com یا هر سایت اپل دیگری که می خواهید برای ورود به سیستم از رمز عبور استفاده کنید، استفاده کنید.
  • روی دکمه ورود کلیک کنید.

  • به جای استفاده از رمز عبور، روی دکمه ورود با رمز عبور زیر ایمیل یا شماره تلفن خود کلیک کنید.

  • با دوربین آیفون خود یک کد QR را در بالای صفحه اسکن کنید. رمز عبور حساب اپل را اسکن کنید.

  • روی دکمه Sign in with Passkey که در صفحه آیفون شما ظاهر می شود ضربه بزنید.

  • توجه داشته باشید که باید کد را در حدود 90 ثانیه اسکن کنید.

پس از اسکن کد، یک پیام بازشو خواهید دید که می گوید: برای ورود به سیستم از Face ID استفاده کنید – روی Continue ضربه بزنید.

برای مدیریت تنظیمات یا دسترسی به سایر موارد ضروری به حساب اپل خود وارد خواهید شد.

جمع بندی

گزینه کلیدهای عبور برای ورود به حساب اپل شما تجربه ورود آسان تر و ایمن تری را ارائه می دهد. تجربه ورود به سیستم با کلید رمز جایگزین رمزهای عبور می شود که به خطر افتادن آنها آسان تر است.

کلید عبور شما به داده های بیومتریک مانند چهره یا لمس شما نیاز دارد. رمز عبور رمزگذاری شده است و حتی اپل نمی تواند آن را بخواند.

علاوه بر این، نیازی به استفاده از روش دوم احراز هویت نخواهید داشت، مانند دریافت کد متنی در تلفن خود با استفاده از 2SV یا وارد کردن یک کد منحصر به فرد از یک برنامه احراز هویت با 2FA.

همچنین، به یاد داشته باشید که برای استفاده از کلیدهای عبور، آیفون (یا آی پد) شما باید iOS 16 یا بالاتر را اجرا کند.

منبع groovypost
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.