واتساپ به اشتراک گذاری صفحه نمایش در اندروید را آسان تر می کند

واتساپ در چند سال گذشته ویژگی های جدیدی را به برنامه پیام رسانی فوری خود اضافه کرده است. این شرکت اطمینان حاصل می کند که به هر شکل ارتباطی که نیاز دارید، برنامه آن قابلیت ها را ارائه می دهد. در اوایل سال جاری، ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را اضافه کرد و اکنون آن را حتی بهتر می‌کند.

واتساپ می تواند صدا را در حین اشتراک گذاری صفحه نمایش دریافت کند

مشخص شده است که ویژگی اشتراک‌گذاری صفحه نمایش واتس‌اپ می‌تواند قابلیت‌های صوتی را نیز به همراه داشته باشد. طبق گزارشی از Android Authority، آخرین نسخه واتس‌اپ (2.23.25.20) برای اندروید حاوی یک رشته کد است که تا حدودی به ویژگی آینده می‌پردازد.

هنگامی که صفحه ای را با شخصی در طرف دیگر تماس به اشتراک می گذارید، محتویات صفحه همراه با صدای گوشی قابل مشاهده است. بنابراین، می توانید با هم ویدیو تماشا کنید یا با هم به موسیقی گوش دهید. حتی ممکن است بتوانید در حالی که طرف مقابل در حال تماشای آن به صورت زنده است، بازی کنید.

این ویژگی آینده می تواند ارائه ها را آسان تر کند. همچنین می‌توان از آن برای عیب‌یابی بهتر استفاده کرد، در حالی که به والدین خود کمک می‌کنید، وقتی آنها در درک برخی از ویژگی‌های تلفن خود گیر کرده‌اند.

با این حال، چندین محدودیت از جانب برنامه‌هایی مانند Disney+، Netflix، و Prime Video وجود دارد، بنابراین ممکن است اشتراک‌گذاری صفحه را غیرفعال کنند. اگرچه می‌توانید ویدیوهای آفلاین را با هم تماشا کنید.

این ویژگی هنوز در نسخه بتا برنامه ظاهر نشده است، بنابراین مدتی طول می کشد تا واتساپ شروع به آزمایش قابلیت های صوتی در هنگام اشتراک گذاری صفحه کند. پس از اتمام آزمایش، این ویژگی می تواند به تدریج برای کاربران اندرویدی عرضه شود. اینکه آیا این برای کاربران iOS عرضه خواهد شد یا نه، باید دید.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.