واتساپ قابلیت مشاهده یک بار رسانه را برای دسکتاپ بازیابی می کند

پلتفرم پیام‌رسانی فوری واتس‌اپ که متعلق به متا بود، سال گذشته قابلیت ارسال و دسترسی به یک بار مشاهده عکس‌ها و ویدیوها را از طریق واتس‌اپ وب و دسکتاپ حذف کرد. اکنون، واتس‌اپ تصمیم خود را تغییر داده و پشتیبانی از ارسال یک بار مشاهده عکس‌ها و ویدیوها را در تمام برنامه‌های دسکتاپ بازگردانده است.

نکات برجسته

  • واتساپ در سال گذشته امکان ارسال و دسترسی به نمایش یک بار عکس و فیلم را از طریق واتساپ وب و دسکتاپ حذف کرد.
  • اکنون، واتس‌اپ تصمیم خود را تغییر داده و پشتیبانی از ارسال یک بار مشاهده عکس‌ها و ویدیوها را در تمام برنامه‌های دسکتاپ بازگردانده است.
  • کاربران اکنون دکمه تنظیم تصویر را به عنوان یک پیام یک بار در نوار عنوان در ویرایشگر طراحی در WhatsApp برای ویندوز خواهند دید.

بر اساس انتشارات اطلاعاتی واتساپ، WABetaInfo، این پلتفرم  قابلیت ارسال یک بار مشاهده عکس ها و فیلم ها را از برنامه های دسکتاپ ارائه می کند.

کاربران اکنون دکمه تنظیم تصویر را به عنوان یک پیام یک بار در نوار عنوان در ویرایشگر طراحی در WhatsApp برای ویندوز خواهند دید.

توجه به این نکته ضروری است که این خبر تنها به واتساپ برای ویندوز محدود نمی شود. واتساپ همچنین پشتیبانی از ارسال یک بار مشاهده پیام از واتساپ را برای macOS و دستگاه های مرتبط فعال کرده است.

بازگرداندن قابلیت ارسال یک بار مشاهده پیام از برنامه‌های دسکتاپ، چندین مزیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این معرفی مجدد در نهایت به کاربران امکان می دهد عکس ها و ویدیوهایی را که فقط یک بار قابل مشاهده هستند به اشتراک بگذارند، در نتیجه از ذخیره آن ها در حافظه دستگاه جلوگیری می کند و سطح بالاتری از حریم خصوصی را تضمین می کند.

این ویژگی همچنین موارد حساس را حتی در هنگام ارسال از رایانه موقتی نگه می‌دارد و به کاربران کنترل بیشتری می‌دهد. بسیاری از کاربران از حذف این ویژگی در سال گذشته ناراحت شدند و نشان داد که چقدر اهمیت دارد. این تغییر ثابت می کند که WhatsApp به کاربران گوش می دهد و به آنچه آنها می خواهند اهمیت می دهد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.