رندر مفهومی آیفون SE 4 با طراحی مدرن، دکمه اکشن و دوربین 48 مگاپیکسلی

داشتن آیفون با قیمتی مقرون به صرفه بدون شک برای بسیاری از ما یک رویای مشترک است. خوشبختانه اپل مدتی است که این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است.

آیفون SE 4، گوشی هوشمند مقرون به صرفه با طراحی جدید و دوربین 48 مگاپیکسلی

تاکنون ادعاها و افشاگری های زیادی در مورد آیفون SE 4 مقرون به صرفه شنیده ایم. بنابراین، می دانیم که این گوشی دارای طراحی ناچ مشابه آیفون 14 خواهد بود. این به این معنی است که دیگر خبری از دکمه Touch ID یا حاشیه های ضخیم نیست.

علاوه بر این، این گوشی با الهام از سری آیفون 15، از نوآوری هایی مانند «دکمه اکشن» و یک پورت USB-C نیز پشتیبانی می کند. در نهایت، یک طراح به نام 4RMD تمام این اطلاعات را با هم ترکیب کرده و یک پروفایل برای گوشی ایجاد کرده است.

مدل جدید آیفون SE 4 مقرون به صرفه، یک گوشی واقعا مدرن به تمام معنا خواهد بود. تنها نقطه ضعف آن این است که این بار دارای یک دوربین تکی در پشت است. این سنسور که ادعا می شود 48 مگاپیکسلی است، قادر به ضبط ویدیوهای 4K خواهد بود.

این گوشی به صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED و باتری 3240 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود. البته ممکن است مشخصات واقعی کمی متفاوت باشد. این امکان وجود دارد که ظرفیت باتری بالاتر یا صفحه نمایش LCD به جای OLED انتخاب شود. مدل فعلی SE 3، برای مقایسه، ظرفیت باتری 2018 میلی آمپر ساعتی دارد.

آیفون SE 4 مقرون به صرفه احتمالاً با پردازنده 4 نانومتری A16 Bionic عرضه خواهد شد. این بدان معناست که عملکردی مشابه آیفون 15 و آیفون 15 پلاس ارائه می دهد. با این حال، از آنجایی که کاربران ممکن است لزوماً به این سطح از سرعت نیاز نداشته باشند، انتخاب بین پردازنده های A16 و A15 ممکن است تأثیر قابل توجهی بر نتیجه کلی نداشته باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.