آیفون SE 4 فاقد دکمه هوم است و ممکن است شبیه آیفون 14 باشد

مدتی است که شایعاتی مبنی بر اینکه آیفون SE3 می تواند جانشین خود را ببیند می شنویم. بله، ما در مورد iPhone SE 4 صحبت می کنیم. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این گوشی در دست نیست، حتی تا حدی که مطمئن نیستیم که آیا آیفون واقعاً قصد دارد این را ارائه کند یا خیر، ما با شایعات خاصی روبرو شده ایم که در مورد آن صحبت می کنند. طراحی و ظاهر مورد انتظار آن برای فهمیدن با هم بخوانید.

نکات برجسته

  • آیفون SE 4 آینده می تواند با طراحی پیشرفته و مدرن وارد بازار شود.
  • طراحی دو مدل آخر بر اساس آیفون 8 بود.
  • اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیفون SE شبیه به آیفون 14 باشد.

به گفته منابع MacRumor، آیفون SE 4 آینده می تواند با طراحی پیشرفته و مدرن وارد بازار شود. علاوه بر این، نشان می دهد که طراحی آیفون SE 4 می تواند از آیفون 14 الهام گرفته باشد.

در مورد آیفون SE به طور کلی، تا به حال، ما فقط سه آیفون SE را دیده ایم. آخرین نسخه در سال 2022 منتشر شد، اما فروش خوبی نداشت. طراحی دو مدل آخر مبتنی بر آیفون 8 بود، بنابراین ارتقای طراحی مدت‌ها انتظار داشت.

اکنون می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آیفون SE شبیه آیفون 14 باشد. اما تفاوت اینجاست که می‌تواند به جای دو دوربینی که قبلا دیده شده بود، یک دوربین را در خود جای دهد. گفته می شود این دوربین 48 مگاپیکسلی است و با کد پورتلند شناخته می شود.

به غیر از این، هیچ تغییر دیگری وجود نخواهد داشت. اما دوربین تکی آیفون SE4 را سبک تر می کند. همچنین اپل با آیفون SE 4 بالاخره با تاچ آیدی خداحافظی کرده و برای این کار نیز از Face ID استفاده خواهد کرد. حتی این دارای یک پورت USB Type-C و یک دکمه عمل است.

یکی از نمونه های اولیه آیفون SE 4 که به صورت آنلاین مشاهده شده است، یک رنگ مشکی را نمایش می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.