نوبیا Z60 اولترا در ماه دسامبر با دوربین های درجه یک عرضه می شود

نوبیا در حال آماده شدن برای عرضه دو گوشی Snapdragon 8 Gen 3 در چین است. سری رد مجیک 9 پرو دارای تراشه جدید در اواخر این هفته منتشر می شود. در حالی که انتظار می‌رود Z60 اولترا در ماه دسامبر رونمایی شود. در یک افشای اخیر، مشاور دیجیتال چت استیشن برخی از ویژگی‌های دوربین را فاش کرد و بازه زمانی مورد انتظار عرضه ZTE Z60 Ultra را تکرار کرد.

نوبیا Z60 اولترا با دوربین های درجه یک

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Digital Chat Station، نوبیا Z60 اولترا جدید دارای یک دوربین جلوی زیر نمایشگر و یک دوربین 35 میلی متری است. قابل ذکر است، حتی دوربین فوق عریض به پیکربندی بالا ارتقا یافته است، با مشخصات سنسور که در حال حاضر بزرگترین در صنعت در نظر گرفته می شود. همچنین گفته می شود که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی می کند.

تیتر اضافه کرد که پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد. در یک پست جدیدتر در Weibo، نمونه اولیه دستگاه نشان داده شده که دارای یک برآمدگی بسیار برجسته است.

در ماه آگوست، منبع اطلاعاتی ادعا کرد که دستگاه به دوربین اصلی 1 اینچی Sony IMX989 35 میلی‌متری مجهز شده است. با این حال، فروشنده ادعا کرده است که Nubia هنوز سنسور 35 میلی‌متری IMX989 را در Z60 Ultra قرار نداده است. از این رو، مشخص نیست که کدام دوربین اصلی روی دستگاه موجود خواهد بود.

مشخصات دقیق Z60 اولترا هنوز فاش نشده است. اما لیست اخیر Geekbench نشان داد که با 12 گیگابایت رم و اندروید 14 وارد بازار خواهد شد. آیکیو 12 پرو، ویوو X100 پرو ، وان پلاس 12، ریلمی GT 5 پرو، سری Meizu 21، اوپو فایند X7 پرو و آنر مجیک 6 پرو در بازار چین قرار دارند. به جز X100 پرو که دارای تراشه Dimensity 9300 است، سایر گوشی های پرچمدار به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز هستند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.