وان پلاس 12 برای عرضه جهانی آماده می شود زیرا یک گواهینامه کلیدی دیگر دریافت می کند 

مدتی است که شایعات و اخبار متعددی در مورد گوشی هوشمند OnePlus منتشر شده است. انتظار می رود OnePlus 12 در اواخر این ماه یا در ماه دسامبر در چین عرضه شود. همچنین، این گوشی احتمالاً به زودی در سطح جهانی عرضه خواهد شد زیرا به طور پیوسته گواهینامه های مختلف را دریافت می کند. اکنون، OnePlus 12 گواهینامه دیگری را دریافت کرده است.

نکات برجسته

  • ون پلاس گواهینامه تست CB را برای نسخه جهانی OnePlus 12 دریافت کرده است.
  • انتظار می رود این گوشی هوشمند با پشتیبانی از شارژ تا 100 وات عرضه شود.
  • پیش‌بینی می‌شود که عرضه جهانی این دستگاه در ژانویه سال آینده انجام شود.

طبق گزارش Gizmochina، این شرکت گواهینامه تست CB را برای نسخه جهانی OnePlus 12 دریافت کرده است.

تأییدیه دستگاه از CQC چین (مرکز گواهی کیفیت چین) نشان داد که انتظار می رود با ورودی های برق از 5Vdc 2.0A تا 5.0-11Vdc 9.1A سازگار باشد و از شارژ تا 100W از طریق درگاه USB Type-C پشتیبانی کند.

نسخه جهانی OnePlus 12 در پلتفرم های صدور گواهینامه های مختلف مانند IMDA سنگاپور، TDRA امارات و EEC اروپا مشاهده شده است. علاوه بر این، در Geekbench با مشخصاتی از جمله تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، 16 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 14 ظاهر شد.

علاوه بر قابلیت شارژ 100 واتی پیش بینی شده، انتظار می رود مدل گوشی هوشمند OnePlus 12 از شارژ بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی کند. علاوه بر این، انتظار می رود که دارای صفحه نمایش لبه خمیده BOE X1 باشد که می تواند وضوح 2K، نرخ تجدید 120 هرتز و روشنایی حدود 3000 نیت را ارائه دهد.

مدل بعدی وان پلاس 12 که دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony LYT-T808 و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B با زوم اپتیکال 3 برابر با 64 مگاپیکسل است.

پیش بینی می شود وان پلاس 12 به زودی در چین عرضه شود، در حالی که منابع نشان می دهند که عرضه جهانی آن برای ژانویه 2024 برنامه ریزی شده است. علاوه بر این، گزارش ها نشان می دهد که وان پلاس 12R، مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2، احتمالاً در کنار وان پلاس 12 در طول آن معرفی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.