چگونه بفهمیم چه کسی استوری اسنپ چت را بیش از یک بار دیده است؟

اسنپ چت یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه اجتماعی در حال حاضر است و نزدیک به 300 میلیون کاربر فعال روزانه این موضوع را بیشتر ثابت می کند. این پلتفرم برای اولین بار توسط ایوان اشپیگل در سال 2011 معرفی شد و به لطف ویژگی های منحصر به فردش به یک موفقیت فوری در بین جوانان تبدیل شد.

اسنپ ​​چت یکی از اولین اپلیکیشن هایی بود که مفهوم فیلترها و جلوه های تصویر را معرفی کرد. این افکت‌ها و فیلترها به کاربران اجازه می‌داد تا تصاویر سفارشی‌سازی شده خود را انجام دهند و آنها را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند.

چند سال پیش، اسنپ چت یک ویژگی جدید استوری را ارائه کرد که به کاربران اجازه می داد تصاویر، ویدیوها و موارد دیگر را با مخاطبین اسنپ چت خود به اشتراک بگذارند. ویژگی استوری که توسط اسنپ چت معرفی شد، فوراً مورد استقبال قرار گرفت، در درجه اول به این دلیل که کاربران مجاز بودند هر چند بار که می‌خواهند این استوری‌ها را مشاهده کنند و این داستان‌ها پس از 24 ساعت به‌طور خودکار ناپدید شدند.

اغلب اوقات ممکن است یک عکس جذاب آپلود کنید، و ممکن است مشتاق باشید بدانید که آیا آن “فرد خاص” نمایه شما را مشاهده کرده است یا خیر.

اکنون اسنپ چت لیست تمام افرادی را که استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده اند به شما نشان می دهد. با این حال، اسنپ چت به شما نمی گوید که یک فرد چند بار استوری شما را دیده است.

بنابراین، به این معنی است که شما نمی توانید بگویید چند بار استوری اسنپ چت شما توسط یک نفر مشاهده شده است، یا می توانید بگویید؟ اگرچه هیچ ویژگی رسمی اسنپ چت وجود ندارد که به شما امکان می دهد تعداد دفعات مشاهده استوری شما را مشاهده کنید، ترفندی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. اما این ترفند چیست و چگونه می توان تشخیص داد که یک نفر استوری اسنپ چت شما را بیش از یک بار مشاهده کرده است؟

استوری اسنپ چت چیست؟

استوری اسنپ چت یک عکس، ویدیو یا مجموعه ای از عکس است که می توانید در فید استوری خود پست کنید. افزودن داستان‌ها در فید اسنپ چت راهی عالی برای ارائه به‌روزرسانی‌های روزانه زندگی‌تان به دوستان و اعضای خانواده‌تان است.

می‌توانید هر تعداد که می‌خواهید به استوری‌هایتان عکس اضافه کنید و تا ۲۴ ساعت آینده در فید شما در دسترس خواهند بود، مگر اینکه خودتان تصمیم بگیرید آنها را حذف کنید. علاوه بر این، می توانید داستان های دوستان خود را تا زمانی که در دسترس هستند، هر چند بار که بخواهید مشاهده کنید.

چه کسی می تواند استوری های اسنپ چت شما را تماشا کند؟

اکنون، ممکن است صدها مخاطب در پروفایل اسنپ چت شما وجود داشته باشد، و ممکن است چندین عکس وجود داشته باشد که دوست نداشته باشید با همه افراد موجود در لیست مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. به طور پیش‌فرض، تنظیمات نمایان بودن استوری‌های اسنپ چت شما خصوصی است و همه افراد در لیست مخاطبین شما می‌توانند داستان‌هایی را که پست می‌کنید مشاهده کنند.

با این حال، اسنپ چت به شما کنترل کامل استوری هایتان را می دهد و می توانید افرادی را انتخاب کنید که می توانند استوری های شما را مشاهده کنند. اما چگونه می توان تشخیص داد که یک نفر داستان اسنپ چت شما را بیش از یک بار مشاهده کرده است؟ این همان چیزی است که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

چگونه بفهمیم که کسی داستان اسنپ چت شما را بیش از یک بار دیده است؟

قبلاً اشاره کردم که اسنپ چت ویژگی داخلی ندارد که به شما امکان می دهد بگویید آیا کسی داستان اسنپ چت شما را بیش از یک بار مشاهده کرده است یا خیر. با این حال، یک ترفند ساده وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بدانید چه کسی بیش از یک بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده است.

قبل از اینکه در مورد این ترفند صحبت کنیم، چیزهایی وجود دارد که باید در مورد استوری های اسنپ چت بدانید. لیست بینندگان در اسنپ چت به گونه ای ایجاد می شود که نام افرادی که اخیراً استوری شما را مشاهده کرده اند در بالای صفحه نمایش داده می شود. اگر می خواهید بگویید که آیا شخصی چندین بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده است یا خیر، باید لیست بیننده از داستان اسنپ چت شما را در فواصل زمانی منظم بررسی کرده و پیگیری کنید.

با این حال، قبل از اینکه در مورد این ترفند صحبت کنیم، شایان ذکر است که این ترفند فقط به شما کمک می کند تا بفهمید آیا کسی بیش از یک بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده است یا خیر. هیچ راهی وجود ندارد که بگوییم یک نفر چند بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده است.

توجه!

اگر در اینترنت جستجو کنید، با چندین اپلیکیشن مواجه می شوید که ادعا می کنند نام افرادی را که چندین بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده اند در اختیار شما قرار می دهند. این برنامه ها می توانند بسیار وسوسه انگیز باشند و شاید بخواهید آنها را امتحان کنید. با این حال، باید از نصب این برنامه ها خودداری کنید، زیرا آنها چیزی جز یک کلاهبرداری نیستند.

بسیاری از این برنامه‌ها فقط شبیه‌سازی‌های اسنپ چت هستند و ممکن است حاوی فایل‌های مخربی باشند که می‌توانند آسیب زیادی به دستگاه شما وارد کنند. این برنامه‌ها حتی ممکن است برخی از داده‌های گوشی هوشمند شما را بدزدند و حریم خصوصی شما به خطر بیفتد. بنابراین بهتر است به هر قیمتی فاصله خود را با این برنامه ها حفظ کنید.

اگر می خواهید بدانید که آیا شخصی چندین بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید.

مرحله 1: فهرست نمایشگر را باز کنید

هنگامی که یک استوری را در اسنپ چت آپلود کردید، نماد Viewer’s List را در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش خود خواهید دید.

این فهرست بیننده لیستی از تمام افرادی که داستان اسنپ چت شما را از زمان آپلود شما مشاهده کرده اند به شما ارائه می دهد.

مرحله 2: افرادی را که استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده اند، پیگیری کنید

از کل لیست بینندگان یک اسکرین شات بگیرید، یا اگر شخص خاصی را در ذهن دارید، و می خواهید بدانید که آیا داستان شما را بیش از یک بار مشاهده کرده است یا نه، به سادگی موقعیت او را در لیست به خاطر بسپارید.

مرحله سوم: پس از مدتی دوباره فهرست بازدیدکنندگان را بررسی کنید

پس از مدتی دوباره لیست بینندگان را باز کنید. اگر نام یک شخص خاص در مقایسه با آخرین باری که لیست بیننده را بررسی کردید در لیست بیننده بالاتر باشد، به این معنی است که این شخص حداقل یک بار دیگر از آخرین باری که شما لیست بیننده را بررسی کرده اید، داستان اسنپ چت شما را مشاهده کرده است.

اگرچه این یک روش بسیار پیچیده است و ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد، اما در حال حاضر تنها روش کاری است که می تواند به شما بگوید آیا شخصی چندین بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده است یا خیر.

جمع بندی

در این مقاله سعی کرده‌ایم هر آنچه را که باید در مورد اینکه چگونه فردی بیش از یک بار استوری اسنپ چت شما را مشاهده کرده است بدانید را به شما بگوییم. امیدواریم این راهنما برای شما مفید باشد.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.