چگونه می توان از حالت تاریک اسنپ چت ( دارک مود) استفاده کرد؟

اکنون شما می‌توانید از حالت تاریک اسنپ‌چت به صورت رایگان در گوشی‌های خود استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه چیکاو باشید.

وقتی حالت تاریک در سال 2019 به سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS آمد، توسعه‌دهندگان به سرعت این ویژگی را در برنامه‌های خود پشتیبانی کردند و اسنپ‌چت نیز یکی از این توسعه‌دهندگان بود. با این حال، این پشتیبانی را تنها به نسخه iOS برنامه اضافه کرد و کاربران اندرویدی نیاز‌مند ماندند. در نهایت، اسنپ‌چت این ویژگی را به برنامه‌اش برای اندروید اضافه کرد، اما آن را در پشت اشتراک پرمیوم Snapchat+ که هر ماه 4 دلار هزینه دارد، قرار داد.

اما دیگر این‌گونه نیست. اکنون برنامه اندرویدی اسنپ‌چت حالت تاریک را برای همه به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

اسنپ ​​چت حالت تاریک را در اندروید به صورت رایگان دریافت می کند

آخرین تغییر در این اپلیکیشن برای اولین بار توسط شوبهام در توییتر مشاهده شد (از طریق 9To5Google). به گفته‌ی تصاویر اشتراک‌گذاری‌شده توسط توسعه‌دهنده، اپلیکیشن اسنپ‌چت برای اندروید اکنون به کاربران اجازه می‌دهد حالت تاریک را به رابط کاربری اعمال کنند حتی اگر اشتراک Snapchat+ نداشته باشند. این خبر بسیار خوبی برای افرادی است که مدت زمان طولانی از پلتفرم رسانه‌ای اجتماعی اسنپ‌چت بر روی دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنند، زیرا حالت تاریک به آن‌ها کمک می‌کند تا از خستگی چشمی کاسته شود.

اپلیکیشن اسنپ‌چت با به‌روزرسانی به نسخه‌ی (v12.46.0.51) حالت تاریک را به صورت رایگان فراهم کرده است.

 

توجه داشته باشید که پس از اعمال حالت تاریک، اپلیکیشن به طور خودکار به حالت روشن برنگ برگشته وقتی که شما تم روشن را در سطح سیستم‌عامل اعمال کنید. باید به‌طور دستی به حالت روشن در اسنپ‌چت بازگردید.

امتیاز دهید
منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.