چگونه زبان اسنپ چت را فارسی کنیم؟ به همراه آموزش تصویری

تنظیم زبان اسنپ چت بسیار ساده است. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل این آموزش را به شما ارائه دهیم. برنامه اسنپ چت بسیار محبوب و پرطرفدار بوده و خیلی از کارشناسان آن را رقیب اصلی اینستاگرام می دانند.

این شبکه اجتماعی تصویر محور قابلیت های جذابی را برای گرفتن عکس، ضبط ویدئو، ویرایش و به اشتراک گذاری آنها در اختیار کاربران قرار می دهد. نصب این برنامه نیز بسیار راحت می باشد. برای این کار تنها کافی است که برنامه را دانلود کنید. نکته مهم زمان نصب این پیام رسان استفاده از برنامه های تغییر آی پی می باشد.

این پلتفرم دارای قابلیت های بسیار جذاب بوده و نوجوانان و جوانان زیادی را به خود جذب کرده است. شما می توانید این شبکه اجتماعی را بر روی گوشی اندروید یا آیفون نصب کنید. برای آموزش تغییر زبان اسنپ چت تا انتهای مقاله با چیکاو همراه باشید.

  • پیش از این در چیکاو درباره فرآیند ذخیره سازی عکس و فیلم اسنپ چت در موبایل صحبت کردیم. همانطور که میدانید این فرایند بسیار ساده است. برای آموزش کامل ذخیره عکس در اسنپ چت به لینک درج شده در همین پاراگراف مراجعه کنید.
  • اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید که اکانت اسنپ چت خود را برای همیشه پاک کنید به مقاله آموزش دیلیت اکانت اسنپ چت سر بزنید. همانطور که میدانید این کار تبعات مختلفی را برای شما به همراه دارد. پس بهتر است قبل از دیلیت اکانت اسنپ چت بدانید که باید با اطلاعات موجود در این برنامه چیکار کنید.

همه چیز درباره آموزش فارسی کردن زبان اسنپ چت

توجه کنید که امکان فارسی کردن اسنپ چت وجود ندارد. چون این برنامه از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. اما تغییر زبان اسنپ چت به شرح زیر است:

اسنپ چت از زبان های مختلفی پشتیبانی می کند. شما می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات این پیام رسان زبان مورد نظر خود را برای گوشی های مختلف انتخاب کنید. برای فارسی کردن زبان اسنپ چت یا تغییر آن به زبان دلخواه مراحل زیر را دنبال کنید.

  • از اتصال اینترنت خود مطمئن شده و برنامه تغییر آی پی را فعال کنید.
  • وارد بخش یوزر اسنپ چت شوید. برای این کار آیکون مربوط به کاربر را در سمت چت صفحه لمس کنید.

  • در پنجره جدید چرخ دنده مربوط به تنظیمات را تاچ کنید.

  • صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و گزینه language را انتخاب کنید.
  • اکنون می توانید تیک مربوط به زبان مورد نظر خود را فعال کرده و از این برنامه با زبان دلخواه لذت ببرید.

سوالات متداول

چگونه اسنپ چت را به زبان فارسی نصب کنیم؟

همان طور که پیش تر گفته شد اسنپ چت از زبان فارسی پشتیبانی نمی کند. اما برای نصب اسنپ چت به زبان دلخواه ابتدا این برنامه را دانلود کرده و با فیلترشکن مراحل نصب را انجام دهید. پس از وارد کردن اطلاعاتی مانند شماره موبایل، ایمیل، نام کاربری و رمز عبور برنامه برای شما نصب می شود. سپس با مراجعه به بخش تنظیمات زبان را به زبان دلخواه موجود در لیست تغییر دهید.  

متشکریم که تا انتهای این مقاله یا چیکاو همراه بودید. سوالات و نظرات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

4.3/5 - (12 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ارزو می گوید

    چرااسنپ چت زبان فارسی ندار