مشکل گذاشتن پست در اینستاگرام فارسی و انگلیسی

اینستاگرام چنان بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره ما شده است که تصور دنیایی بدون آن غیرممکن است. برای به‌روز ماندن از آنچه در اطراف کار اتفاق می‌افتد، ارتباط با عزیزانمان، مشاهده اتفاقات روزمره آنها و اشتراک‌گذاری پست‌ها یا ویدیوها استفاده می‌شود. با این حال، مانند تمام پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، اینستاگرام نیز با مشکلات و اشکالات خود مواجه است.

اگر اینجا هستید زیرا نمی توانید پست خود را در اینستاگرام آپلود کنید، نگران نباشید، به جای درستی آمده اید! برای یافتن راه‌هایی برای رفع عدم ارسال پست‌هایتان در اینستاگرام، این مطلب را بخوانید.

چرا پست اینستاگرام پست نمی شود؟

وقتی بهترین عکس را تا به امروز از خود گرفته‌اید، درخشان‌ترین و جذاب‌ترین کپشن را نوشته‌اید و اینستاگرام «هنوز پست نشده» را ببینید، بسیار خسته‌کننده است. خطا دوباره امتحان کنید.

فقط بدانید که این مشکل شایع‌تر از چیزی است که در ابتدا تصور می‌کردید، و می‌توان آن را برطرف کرد.

بررسی مشکل گذاشتن پست در اینستاگرام

در اینجا چند دلیل رایج برای پست نشدن پست اینستاگرام شما آورده شده است:

ممکن است کل سایت از کار بیفتد، بنابراین مانند شما، بقیه جهان نیز با همین مشکل مواجه خواهند شد، پس صبر کنید. احتمالاً به زودی متوجه خواهید شد که توییت هایی در مورد این موضوع ظاهر می شود! با این حال، اینستاگرام در اسرع وقت آن را برطرف خواهد کرد.

دلیل پست نشدن پست اینستاگرام شما می تواند به دلیل اتصال اینترنت معیوب یا ضعیف باشد.

گاهی اوقات، چیزی که می‌خواهید پست کنید می‌تواند حاوی محتوایی باشد که خط‌مشی را نقض می‌کند، بنابراین اگر چیزی غیرعادی ارسال می‌کنید، ایده خوبی است که شرایط استفاده از آنها را مرور کنید.

محدودیت‌های موقت حساب نیز می‌تواند مانع از ارسال پست در اینستاگرام شود. برای مثال، فرض کنید دیگران پست‌های قبلی شما را به دلیل نقض دستورالعمل‌های انجمن گزارش کرده‌اند. در این صورت، اینستاگرام ممکن است متوجه آن شود و شما را به طور موقت از ارسال هر چیزی منع کند. پس مراقب قوانین و مقررات باشید تا از این امر جلوگیری کنید!

این می تواند صرفاً به دلیل یک اشکال یا اشکال در برنامه باشد که توسعه دهندگان ممکن است نادیده گرفته باشند. اگر اینطور است، لازم نیست نگران باشید. در هر زمان باید مرتب شود.

گاهی اوقات، تلفنی که از آن استفاده می کنید می تواند دلیلی برای پست نشدن پست اینستاگرام شما باشد. کوکی‌های موجود در تلفن‌های شما یا حافظه کم می‌تواند دلیل این امر باشد.

اندازه فایلی که می‌خواهید پست کنید ممکن است خیلی بزرگ باشد، که ممکن است باعث شود پست شما در اینستاگرام پست نشود.

8 راه برای اصلاح پست اینستاگرام، نه ارسال!

با این حال، هر چه که باشد، ما راه‌حل‌های ساده‌ای داریم که می‌توانید برای پست کردن محتوای خود دنبال کنید.

روش شماره 1: سعی کنید تلفن خود را مجددا راه اندازی کنید

گاهی اوقات، پاسخ همه مشکلات شما در یک اقدام مستقیم نهفته است. راه اندازی مجدد گوشی با هر نرم افزار یا مشکلی که ممکن است با مشکلی مرتبط باشد، با یک راه اندازی مجدد ساده قابل حل است.

  • اگر از کاربران آیفون هستید، می‌توانید تنها با فشار دادن دکمه پاور و دکمه هوم به‌طور همزمان برای چند ثانیه گوشی خود را ریستارت کنید تا لوگوی اپل را روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید.
  • اگر کاربر اندروید هستید، می توانید با نگه داشتن دکمه هوم برای چند ثانیه گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید تا سه گزینه روی صفحه نمایش شما ظاهر شود. برای راه اندازی مجدد گوشی، گزینه راه اندازی مجدد را انتخاب کنید.

با این حال، به یاد داشته باشید که فرآیند راه‌اندازی مجدد ممکن است به دلیل مدل یا مارک تلفنی که استفاده می‌کنید کمی متفاوت باشد.

روش شماره 2: بررسی کنید که آیا اتصال اینترنت یا داده تلفن همراه شما به درستی کار می کند یا خیر

اتصال ضعیف اینترنت نه تنها در حرفه ما بلکه در زندگی روزمره باعث تاخیرهای زیادی شده است. ممکن است اتصال اینترنتی ضعیفی داشته باشید که به دلیل آن نمی توانید در اینستاگرام پست بگذارید. برای رفع این مشکل، با راه‌اندازی مجدد اتصال اینترنت خود شروع کنید.

روش شماره 3: سعی کنید برنامه را دوباره نصب کنید

گاهی اوقات، تنها چیزی که نیاز است یک نصب مجدد ساده برای راه اندازی اینستاگرام شماست. بنابراین، با حذف نصب برنامه فعلی شروع کنید.

برای انجام این کار، اگر کاربر آیفون هستید، اپ استور را باز کنید و اینستاگرام را جستجو کرده و اپلیکیشن را نصب کنید. برای کاربران اندروید، با باز کردن فروشگاه بازی برای نصب مجدد برنامه، همین روند را دنبال کنید. این باید مشکل را حل کند!

روش شماره 4 کش را پاک کنید

گاهی اوقات، حافظه پنهان داده شما ممکن است آنقدر پر باشد که از ارسال پست شما توسط اینستاگرام جلوگیری کند. با این حال، خوشبختانه، یک راه بی دردسر برای پاک کردن ApApp’ssache برای رفع اشکال وجود دارد. برنامه را از صفحه اصلی پیدا کنید، نماد را طولانی فشار دهید و روی اطلاعات برنامه کلیک کنید. روی «Storage and Cache» کلیک کنید و سپس روی «Clear Cache» کلیک کنید.

روش شماره 5: برنامه را به روز کنید

نسخه اینستاگرام شما ممکن است قدیمی باشد و از ارسال پست شما جلوگیری کند. برای رفع این مشکل، به App یا Play Store بروید، برنامه را به آخرین نسخه‌های اینستاگرام به‌روزرسانی کنید و سپس دوباره پست کنید.

روش شماره 6 سعی کنید اندازه فایل را کاهش دهید

ممکن است به دلیل بزرگ بودن حجم فایل با مشکل مواجه شده باشید. حجم فایل را کم کرده و مجدد امتحان کنید.

روش شماره 7: محتوایی را که خط‌مشی اینستاگرام را نقض می‌کند حذف کنید

اینستاگرام دارای ربات های واضحی است که تماس هایی را که دستورالعمل های آنها را نقض می کند، تشخیص می دهند. شما باید قوانین آنها را دنبال کنید تا از اشتراک گذاری محتوای خود لذت ببرید. بنابراین، هر عکسی را که ممکن است مورد اعتراض باشد حذف کنید.

روش شماره 8: از نسخه وب استفاده کنید

به شما پیشنهاد می کنیم تا از نسخه وب یا کامپیوتر اینستاگرام برای پست گذاشتن استفاده کنید. این دو روش می تواند برای شما موثر باشد. برای این منظور به مقالات زیر مراجعه کنید:

روش شماره 9: مشکل را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهید

می توانید با تیم پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید و آنها را در مورد مشکلی که با آن روبرو هستید مطلع کنید. آنها باید در کوتاه ترین زمان به شما پاسخ دهند.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.