آموزش غیرفعال کردن تماس های واتساپ در آیفون

واتساپ به افرادی که شماره شما را دارند اجازه می دهد با شما تماس بگیرند. تماس واتساپ بسته به ترجیح شما می تواند صوتی یا تصویری باشد. وقتی شخصی در واتس اپ با شما تماس می گیرد، می توانید تماس او را بپذیرید یا رد کنید.

اگرچه این یک راه حل موقتی است، اما می توانید نحوه غیرفعال کردن تماس های واتساپ در آیفون را برای یک کاربر خاص یا همه کاربران واتس اپ خود در نظر بگیرید. خواهیم دید که چگونه در مورد آن اقدام کنیم.

جواب سریع

روش اول مسدود کردن تماس های شخص مورد نظر است. برای آن، واتس اپ خود را باز کنید و فرد مورد نظر را پیدا کنید. هنگامی که به برگه پروفایل شخص مورد نظر دسترسی پیدا کردید، روی گزینه مسدود کردن و مسدود کردن کامل آن شخص ضربه بزنید. با این حال، می‌توانید حالت «مزاحم نشوید» را در آیفون خود به‌عنوان روشی جایگزین برای غیرفعال کردن تماس‌های واتس‌اپ فعال کنید. علاوه بر این، می‌توانید اعلان‌های واتس‌اپ را بی‌صدا کنید تا هیچ تماس ورودی واتس‌اپ را نبینید.

ما در مورد اینکه چرا ممکن است بخواهید تماس های واتس اپ را در آیفون غیرفعال کنید بحث خواهیم کرد. علاوه بر این، سه راه غیرفعال کردن راحت تماس‌های واتس‌اپ در آیفون را خواهیم دید. همراه چیکاو باشید.

چرا لازم است تماس های واتساپ را در آیفون غیرفعال کنیم؟

واتس اپ یک پلتفرم پیام رسانی رایگان است که برای اندروید و iOS در دسترس است. با واتس اپ، برای پیام دادن به دوست واتس اپ خود به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارید. علاوه بر این، می‌توانید انتخاب کنید که به چت بمانید یا تماس WhatsApp برقرار کنید.

واتس اپ به شما امکان می دهد با یک فرد خاص تماس بگیرید یا تماس گروهی برقرار کنید. با این حال، ممکن است به دلایل مختلف دریافت تماس‌های WhatsApp را غیرفعال کنید.

به عنوان مثال، اگر کسی به طور آزاردهنده با شما در واتس اپ تماس می گیرد، ممکن است تصمیم بگیرید که تماس های واتس اپ را غیرفعال کنید تا خود را از عصبانیت نجات دهید. با این حال، اگر می‌خواهید با حداقل حواس‌پرتی بر روی کار خود تمرکز کنید، غیرفعال کردن WhatsApp راه‌حلی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

در نهایت، اگر ترجیح می‌دهید فقط هنگام استفاده از واتس‌اپ به چت بچسبید، می‌توانید تماس‌های WhatsApp را غیرفعال کنید. شما می توانید نحوه استفاده از WhatsApp را به راحتی شخصی سازی کنید. هدف شما هر چه که باشد، گزینه‌های مختلفی را مشاهده خواهیم کرد که می‌توانید از آنها برای غیرفعال کردن تماس‌های واتس‌اپ در آیفون استفاده کنید.

نحوه غیرفعال کردن تماس های واتساپ در آیفون

اگر از دریافت تماس‌های واتس‌اپ یا دیدن اعلان‌های تماس‌های دریافتی واتس‌اپ خسته شده‌اید، در مورد غیرفعال کردن تماس‌های واتس‌اپ در آیفون خود چطور؟ ما برای نمونه های مختلف راه حل خواهیم داد. ما خواهیم دید که چگونه می توان تماس های واتس اپ را برای یک شخص خاص و سایر افراد در مخاطبین خود غیرفعال کرد.

فرد را مسدود کنید

گاهی اوقات ممکن است شخصی داشته باشید که با تماس های واتس اپ شما را اذیت کند. در چنین شرایطی، بهترین راه حل شما این است که آن شخص را بلاک کنید. هنگامی که آنها را مسدود می کنید، آنها نمی توانند در واتس اپ با شما پیام ارسال کنند یا با شما تماس بگیرند. غیرممکن است که فقط تماس های واتس اپ را بدون تأثیر بر پیام های آنها غیرفعال کنید.

  • واتس اپ خود را در آیفون خود باز کنید.
  • تب “Chats” را باز کنید.
  • فردی را که می خواهید مسدود کنید پیدا کنید و پنجره مکالمه او را باز کنید.
  • روی نام آنها در بالا ضربه بزنید.
  • به پایین اسکرول کنید و روی دکمه “Block Contact” ضربه بزنید.
  • با ضربه زدن روی دکمه “Block” اقدام را تأیید کنید.

با این کار، شخص خاص نمی‌تواند با شما در واتس‌اپ تماس بگیرد یا پیام ارسال کند. می‌توانید انتخاب کنید که فرد در آینده انسداد را رفع کنید. اگر افراد بیشتری دارید که می خواهید تماس های واتس اپ را برای آنها غیرفعال کنید، همین مراحل را تکرار کنید.

نادیده گرفتن اعلان ها

یکی از راه‌های غیرفعال کردن تماس‌های واتس‌اپ این است که اعلان‌های واتس‌اپ را بی‌صدا کنید تا هیچ تماس ورودی واتس‌اپ را نبینید. بنابراین، شما نمی توانید از فعالیت های خود منحرف شوید.

  • برنامه تنظیمات را برای آیفون خود باز کنید.
  • از گزینه های نمایش داده شده روی “اعلان ها” ضربه بزنید.
  • WhatsApp را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • در نهایت، گزینه “Allow Notifications” را فعال کنید.

با تماس‌های دریافتی واتس‌اپ یا پیام‌های جدید حواس‌تان پرت نمی‌شود، زیرا هیچ اعلانی فعال نمی‌شود.

از «مزاحم نشوید» استفاده کنید

وقتی حالت «مزاحم نشوید» را فعال می‌کنید، تماس‌های ورودی واتس‌اپ را نخواهید دید. هدف این است که تماس های واتس اپ خود را به عنوان راه حلی برای غیرفعال کردن آنها نادیده بگیرید. برای فعال کردن DND در آیفون خود مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برنامه تنظیمات را در گوشی خود باز کنید.
  • روی گزینه «Do Not Disturb» ضربه بزنید.
  • در آخر سوئیچ را فعال کنید تا سبز شود.
  • هیچ هشداری برای فعالیت‌ها، از جمله تماس‌های واتس‌اپ در آیفون خود نخواهید دید.

با استفاده از این سه روش، می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک برای کیس شما مناسب‌تر است تا به شما در غیرفعال کردن تماس‌های واتس‌اپ در آیفون کمک کند.

جمع بندی

وقتی می‌خواهید تماس‌های واتس‌اپ را غیرفعال کنید، فرد مورد نظر را مسدود کنید تا مطمئن شوید که می‌تواند در واتس‌اپ با شما تماس یا پیام ارسال کند. یا حالت مزاحم نشوید را فعال کنید یا اعلان‌های واتس‌اپ را بی‌صدا کنید. در این پست سه راه و مراحلی که باید برای هر کدام دنبال کنید توضیح داده شده است.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.