چگونه در اینستاگرام پست مستطیلی بگذاریم؟

تحقیقات بازاریابان رسانه‌های اجتماعی نشان داده است که کاربران ویدیوهای عمودی را جذاب‌تر از کسانی که جهت منظر دارند، می‌یابند. با این دانش، اولین گام برای جذب بیشتر از ویدیوهای شخصی یا تجاری خود، گرفتن آنها در حالت پرتره است.

اگر یک ویدیوی منظره دارید که می‌خواهید در اینستاگرام آپلود کنید، نگران نباشید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه آنها را در حالت عمودی پست کنید. بنابراین، چگونه ویدیوهای عمودی را در اینستاگرام ارسال می کنید؟

جواب سریع

برای ارسال ویدیوهای عمودی در اینستاگرام، دوربین خود را به صورت عمودی نگه دارید و مطمئن شوید که نسبت تصویر 4:3 یا 9:16 است. پس از ضبط ویدیو، اینستاگرام را باز کنید، روی دکمه «+» ضربه بزنید، «پست» را انتخاب کنید، ویدیو را از گالری خود انتخاب کنید و آن را پست کنید.

این پست به شما نشان می دهد که چگونه ویدیوهای عمودی را در اینستاگرام ارسال کنید. همراه چیکاو باشید.

نحوه گذاشتن پست عمودی در اینستاگرام

ویدیوها نسبت به پست های ثابت در اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی از جمله اینستاگرام محبوب تر شده اند. این پلتفرم به شما امکان می دهد ویدیوها را در پست ها، حلقه ها و داستان های خود به اشتراک بگذارید.

وقتی از آنها به درستی استفاده می کنید، ویدیوها می توانند تعامل شما را افزایش دهند، دنبال کنندگان بیشتری جذب کنند و به کسب و کار شما کمک کنند تا مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کند.

اما آیا فیلم ها را به درستی پست می کنید؟

بینندگان احتمالاً 90 درصد از ویدیوهای عمودی را تا انتها تماشا خواهند کرد، در مقایسه با ویدیوهای افقی. یکی از دلایل ترجیح ویدیوهای عمودی این است که بیشتر افراد محتوای رسانه های اجتماعی را در دستگاه های تلفن همراه پیمایش می کنند.

علاوه بر این، ویدیوهای پرتره از نزدیک هستند و بیشتر صفحه را اشغال می کنند، بنابراین توجه کاربر را به خود جلب می کنند.

به همین دلیل، باید ویدیوهای خود را در حالت پرتره بگیرید. با این حال، اگر ویدیوی خود را در حالت افقی گرفته اید و می خواهید آن را به صورت عمودی در اینستاگرام پست کنید، با چند تغییر در تنظیمات امکان پذیر است. همچنین می‌توانید اندازه ویدیو را با استفاده از برنامه‌های ویرایش ویدیوی شخص ثالث تغییر دهید. بیایید وارد جزئیات زیر شویم.

آموزش گذاشتن پست با ابعاد بلند در اینستاگرام

اولین و آسان ترین راه برای ارسال ویدیوهای عمودی در اینستاگرام، تنظیم تنظیمات دوربین و فیلمبرداری در حالت پرتره است.

همانطور که قبلا ذکر شد، اینستاگرام ویدیوهای عمودی با نسبت تصویر 4:3 و 19:6 را ترجیح می دهد. به تنظیمات دوربین گوشی خود بروید و نسبت تصویر را روی 4:3 یا 19:6 تنظیم کنید.

پس از آن، گوشی خود را به صورت عمودی نگه دارید و فیلم خود را ضبط کنید، سپس مراحل زیر را برای ارسال ویدیو در اینستاگرام دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  • روی دکمه “+” در بالا ضربه بزنید.
  • روی «پست» در پایین ضربه بزنید.
  • ویدیویی را که می خواهید از گالری خود آپلود کنید انتخاب کنید.
  • دکمه «بعدی» را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید.
  • روی «بعدی» در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  • برای ارسال ویدیو، “اشتراک گذاری” را فشار دهید.

ارسال یک ویدیوی منظره به صورت عمودی در اینستاگرام

برای ارسال یک ویدیوی منظره به صورت عمودی در اینستاگرام، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • برنامه اینستاگرام را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.
  • روی دکمه “+” در بالا ضربه بزنید.
  • گزینه “پست” را در پایین انتخاب کنید.
  • ویدیویی را که می خواهید از گالری خود آپلود کنید انتخاب کنید.
  • دکمه «بعدی» را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید.
  • روی نماد گسترش در بالا ضربه بزنید.

سوالات متداول

کدام حالت ویدیوی اینستاگرام بهتر است، عمودی یا افقی؟

ویدیوهای عمودی بهتر از فیلم های افقی هستند زیرا صفحه نمایش اکثر دستگاه های تلفن همراه را پر می کنند. اکثر مردم رسانه‌های اجتماعی را در دستگاه‌های تلفن همراه پیمایش می‌کنند، بنابراین بهینه‌سازی ویدیوی شما برای مشاهده تلفن همراه آن را جذاب‌تر می‌کند.

آیا باید از ویدیوهای اینستاگرام به صورت عمودی فیلمبرداری کنیم یا افقی؟

ویدیوهای عمودی هنگام مشاهده در دستگاه های تلفن همراه بهتر هستند و ما به شما توصیه می کنیم از ویدیوهای اینستاگرام خود به صورت عمودی فیلم برداری کنید. با این حال، این به طول ویدیو، جایی که آن را ارسال می کنید و مخاطبان هدف شما نیز بستگی دارد. به عنوان مثال، یک ویدیوی افقی برای یک ویدیوی فید خبری طولانی‌تر که به دنبال توضیح چیزی با جزئیات است، مانند یک آموزش یا مقدمه، مناسب است.

جمع بندی

ویدیوهای عمودی در اینستاگرام جذاب تر از ویدیوهای دارای جهت افقی هستند. برای ارسال یک ویدیوی عمودی در اینستاگرام، ویدیو را در حالت پرتره بگیرید و سپس آن را آپلود کنید. برای یک ویدیو در جهت افقی، آن را به طور معمول آپلود کنید، سپس قبل از فشار دادن دکمه اشتراک گذاری، روی نماد گسترش ضربه بزنید. همچنین، می‌توانید اندازه ویدیو را با استفاده از برنامه‌های شخص ثالث مانند Kapwing و VideoProc Converter به فرمت عمودی تغییر دهید.

مراحل این مقاله را می توان برای ارسال عکس های عمودی در اینستاگرام نیز اعمال کرد. متشکریم که تا انتهای مقاله آموزش گذاشتن پست با ابعاد بلند در اینستاگرام همراه ما بودید.

امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.