چگونه یک توییت را پیوند دهیم؟

توییتر یک پلتفرم رسانه اجتماعی محبوب است که در آن هر کسی می تواند یک حساب کاربری و توییت داشته باشد. هنگامی که یک حساب کاربری ثبت شده دارید، می توانید افکار، عکس ها یا ویدیوهایی به نام توییت را پست کنید (و مشاهده کنید). همه می توانند این توییت ها را به غیر از کاربرانی که مشاهده صفحه خود را محدود می کنید، مشاهده کنند. با این حال، گاهی اوقات می خواهید ارجاع دهید و ممکن است تعجب کنید که چگونه یک توییت را پیوند دهید. همراه چیکاو باشید.

جواب سریع

پیوند دادن یک توییت کار آسانی است که می توانید با چند مرحله انجام دهید. در بیشتر موارد، این ایده برای اهداف مرجع است. شما از آن برای ایجاد رشته‌های پست، پیوند یک توییت به یک پاسخ یا به دست آوردن مشارکت در پست‌های خاص استفاده می‌کنید. این می تواند یک حرکت استراتژیک توسط توییتر باشد و پست را برای افراد بیشتری در دسترس قرار دهد.

به طور کلی، هر پست در تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارای یک لینک منحصر به فرد است. این پیوندها به عنوان یک شناسه متصل به پست شما عمل می کنند که به بینندگان امکان دسترسی به پست شما را می دهد. شما می توانید سایر کاربران توییتر را از طریق دسترسی به لینک به توییت خود هدایت کنید. توییتر این امکان را می دهد که این پیوندها (چه از پلتفرم یا سایرین) به یک توییت پیوست شود.

این مقاله توضیح می دهد که چگونه می توانید یک توییت را در توییتر پیوند دهید. در کل مقاله یک راهنمای گام به گام دریافت خواهید کرد. پس تا آخر همراه ما بمانید!

راهنمای گام به گام نحوه پیوند دادن یک توییت

هدف اصلی پیوند دادن یک توییت، به اشتراک گذاشتن افکار مرجع در مورد توییت با فالوورهای خود است. وقتی می‌خواهید توییتی را با فالوورهای خود ارجاع دهید، می‌توانید آن را بازتوییت کنید یا پیوند دهید. ریتوییت زمانی است که از دکمه ریتوییت روی توییت اصلی برای به اشتراک گذاشتن ایده در فید خود استفاده می کنید.

هنگامی که می خواهید توییتی را به اشتراک بگذارید و در مورد آن چیزی برای گفتن داشته باشید، به جای بازتوییت، آن را پیوند دهید. شما همچنین می توانید افکار خود را هنگام بازتوییت اضافه کنید، اما این توییت به نقل از توییت گفته شده است. اما این فقط برای نمایش توییت‌ها در فیدهای شما ایده‌آل است و نه زمانی که یک توییت را به عنوان پاسخ نقل قول می‌کنید.

بنابراین اگر قصد دارید یک توییت را به عنوان پاسخ اضافه کنید، پیوند دادن آن بهتر است، زیرا نقل قول ایده آل نیست. همچنین، می‌توانید توییت‌های اخیر را با استفاده از تابع رشته، یک ویژگی جدید، به توییت‌های قبلی متصل کنید. ایده این است که به کاربران اجازه دهیم تا یک بحث را به خاطر بیاورند یا با پیوند دادن چندین توییت، تعامل را تسهیل کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به پاسخ دادن زیر آخرین توییت ادامه دهید تا یک موضوع ایجاد کنید.

صرف نظر از اینکه چگونه یا کجا قصد پیوند توییت را دارید، راهی برای انجام آن وجود دارد.

روش شماره 1: پیوند یک توییت به توییت دیگر

پیوند دادن توییت ها در موضوعات توییتر یک راه عالی برای ارجاع به ایده شما است. به شما امکان می دهد مکالمه جاری را ادامه دهید. این بدان معناست که شما یا دیگران پستی با دو توییت مجزا ایجاد می‌کنید و به هر دو پیوند می‌دهند. شما ممکن است این کار را برای شروع موضوعی انجام دهید که در آن دیگران بتوانند به افکار فرد در مورد موضوع کمک کنند.

در اینجا نحوه پیوند یک توییت با توییت دیگر آورده شده است:

  • برنامه توییتر را پیدا کنید و در صورت لزوم وارد شوید.
  • برای باز کردن توییت قبلی که می‌خواهید پیوند دهید، پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  • روی نماد اشتراک‌گذاری، که شبیه علامت «کمتر از» با دایره‌هایی در لبه‌های آن است، ضربه بزنید.
  • برای دریافت لینک توییت، روی لینک کپی از قسمت پاپ آپ گزینه ها کلیک کنید.
  • اکنون به توییت جدیدی که می خواهید به یک توییت قدیمی پیوند دهید بروید.
  • روی افزودن توییت دیگری کلیک کنید و پیوندی را که کپی کرده اید، قرار دهید.

توییت پیوند داده شده مرجعی از توییت اولیه به توییت جدید در قالب یک توییت نقل قول است. به این ترتیب، شما یک پست موضوعی ایجاد کرده اید که به سایر کاربران توییتر امکان می دهد به چت بپیوندند. این روش همچنین برای پیوند دادن یک توییت به کادر نظر ایده آل است زیرا نقل قول به طور مستقیم امکان پذیر نیست.

روش شماره 2: ارسال یک پیوند خارجی در یک توییت

این روش به شما امکان می دهد پیوندهای پست ها، وب سایت ها، ویدیوها و موارد دیگر را در توییتر به اشتراک بگذارید. این به شما کمک می کند بازدیدها، تعاملات و افرادی که روی پیوند مقصد کلیک می کنند بیشتر شود. می‌توانید به راحتی پیوندی را که به دسته‌های دیگر منتهی می‌شود در توییتر پست کنید. و همچنین پیوند به یک وب سایت، وبلاگ، ویدیوی اینستاگرام، پست فیس بوک و بسیاری موارد دیگر.

در اینجا نحوه ارسال یک پیوند خارجی در یک توییت آورده شده است:

  • منبع پیوند را پیدا کنید و پیوندی را که می‌خواهید به توییت خود اضافه کنید برجسته و کپی کنید.
  • برنامه توییتر را باز کنید و در صورت لزوم وارد شوید.
  • روی نماد مثبت در پایین سمت راست صفحه اصلی برنامه کلیک کنید.
  • دکمه توییت را انتخاب کرده و روی آن ضربه بزنید.
  • لینک را طولانی فشار دهید و روی جعبه توییت قرار دهید.
  • روی توییت کلیک کنید.

این روش به شما کمک می‌کند فقط لینک‌ها را پست کنید، اما آنچه در لینک است نقل‌قول نمی‌کند. بنابراین ارسال یک پیوند زمانی ایده آل است که می خواهید یک توییت را به یک مقصد خارجی خارج از توییتر پیوند دهید.

جمع بندی

پیوند دادن یک توییت به توییت دیگر، یک پاسخ یا ارسال یک لینک در توییت شما آسان است. این یک اقدام استراتژیک است که می تواند به شما کمک کند تا تعاملات بیشتری را روی دسته خود یا پیوند ارسال شده جمع آوری کنید. این مقاله مراحل و راه‌های آسانی را که می‌توانید برای پیوند دادن یک توییت استفاده کنید، توضیح می‌دهد.
امتیاز دهید
منبع itgeared
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.