نوبیا Red Magic 8S Pro دارای پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود

براساس شایعات، گفته می‌شود که nubia Red Magic 8S Pro که در تاریخ 5 ژوئیه عرضه می‌شود، از پردازنده Snapdragon 8+ Gen 2 که هنوز اعلام نشده است، استفاده خواهد کرد. با این حال، این شایعات اشتباه ثابت شده‌اند زیرا شرکت اعلام کرده است که Red Magic 8S Pro از چیپ Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهد برد.

همچنین، nubia اعلام کرده است که Snapdragon 8 Gen 2 که انتخاب شده برای قدرت دهنده Red Magic 8S Pro است، هسته اصلی آن با سرعت تا 3.36 گیگاهرتز عمل خواهد کرد، در حالی که در Red Magic 8 Pro، هسته اصلی Snapdragon 8 Gen 2 با فرکانس ساعتی حداکثر 3.2 گیگاهرتز عمل می‌کند.

nubia قبلاً تأیید کرده بود که Red Magic 8S Pro دارای 24 گیگابایت رم است، اما هنوز جزئیات فنی این گوشی را اعلام نکرده است. شایعات می‌گویند که Red Magic 8S Pro نسخه بهبود یافته‌ای از Red Magic 8 با استفاده از Snapdragon 8+ Gen 2 است، اما با تأیید شرکت، هنوز باید ببینیم که آیا Red Magic 8S Pro ویژگی‌های دیگر خود را با مدل معمولی به اشتراک می‌گذارد یا خیر.

بازکنی رسمی nubia Red Magic 8S Pro بیش از یک هفته دور است، بنابراین انتظار دارید تا nubia قبل از برگزاری رویداد، تعدادی از ویژگی‌های دیگر این گوشی را تأیید کند. در این مدت، شما می‌توانید نقد و بررسی جامع Red Magic 8 Pro از nubia را مطالعه کنید. همچنین، ما یک بررسی ویدیویی که در پیوند زیر قرار دارد را نیز داریم.

متشکریم که تا انتهای این مقاله خبری همراه چیکاو بودید. نظرات خود را درباره این محصول در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
امتیاز دهید
منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.