طریقه بلاک کردن در ایتا و هر آنچه باید درباره مسدود کردن مخاطب در ایتا بدانید!

بلاک کردن کاربران و مسدود کردن مخاطبان در ایتا می‌تواند یکی از روش‌های حفظ حریم خصوصی شما و پاک کردن از پیام‌های ناخواسته باشد. با این حال، این دو فرایند ممکن است برای برخی کاربران کمی پیچیده به نظر برسند. در این مقاله، مراحل مسدود کردن مخاطب و بلاک کردن کاربر در ایتا را توضیح می دهیم. همراه چیکاو باشید.

طریقه بلاک کردن در ایتا و مسدود کردن مخاطب در ایتا به چه صورت است؟

برای بلاک کردن کاربر در ایتا، می توانید از روش زیر استفاده کنید:

  1.   وارد پروفایل کاربری کاربری که می‌خواهید بلاک کنید شوید. برای این منظور وارد چت کاربر شده و روی نواز ابزاری که نام و پروفایل وی در آن نمایش داده می شود کلیک کنید.
  2.    دکمه سه نقطه تنظیمات را بزنید.
  3. در منو پیش رو، روی دکمه “بلاک” کلیک کنید.
  4.   پس از بلاک کردن کاربر، به این نکته توجه کنید که اگر کاربر بلاک شده در حال حاضر عضو کانال شما باشد، باید از کانال خارج شود و دوباره عضویت نکند تا کانال برای او مخفی شود.

جمع بندی

 در این مقاله، روش‌های بلاک کردن کاربر و مسدود کردن مخاطب در ایتا را به شما توضیح دادیم.  برای بلاک کردن کاربر، کافی است که به پروفایل کاربر مورد نظر خود بروید و روی دکمه “بلاک” کلیک کنید.  با این حال، باید به این نکته توجه داشت که کاربر مسدود شده هنوز می‌تواند کانال‌های شما را دنبال کند و پست‌های آن‌ها را مشاهده کند. برای مخفی کردن کانال از چشم‌انداز این کاربر، باید از روش بلاک کردن کاربری که در مقاله توضیح داده شده است، از طریق کانال خود استفاده کنید.
2.7/5 - (4 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. ازاده می گوید

    سلام .اقا چرا بعد از بلاک کردن هنوز اخرین بازدیدم برای طرف مقابل نشون داده میشه ینی انلاین بشم باز میبینه .تلگرام اینطوری نبود