چگونه پیام های ایتا را حذف کنیم؟ و هر آنچه باید بدانید!

حذف دوطرفه پیام در ایتا یا حذف پیام در ایتا برای همه آن جایی کاربرد دارد که یک متن، تصویر  یا ویدیو را اشتباهی در صفحه چت یک نفر یا در یک گروه ارسال می کنید. خوشبختانه این شبکه اجتماعی امکان پاک کردن دوطرفه پیام را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین برای پاسخ به سوال چگونه پیام های ایتا را حذف کنیم؟ تا انتهای این مطلب همراه چیکاو باشید.

نکته مهم!

توجه داشته باشید که پس از دیلیت اکانت ایتا پیام های شما برای دیگران حذف نمی شوند. ما درباره این موضوع در مقاله دیلیت اکانت ایتا به صورت کامل توضیح دادیم. بنابراین چنانچه قصد دارید حساب کاربری خود را غیر فعال کرده و همراه با آن سابقه پیام های خود را پاک کنید، بهتر از پیش از دیلیت اکانت ایتا پیام هایتان را حذف کنید.

حذف دوطرفه پیام در ایتا چه مزایا و عواقبی دارد؟

یکی از قابلیت های بسیار خوب این پیام رسان آزادی عمل در حذف پیام در ایتا برای همه است. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که پیغامی را ارسال کرده باشید و در همان لحظه یا حتی ساعاتی بعد قصد پاک کردن آن را داشته باشید. در این حال پیام رسان داخلی ایتا به شما این امکان را می دهد تا به سادگی و تنها با چند کلیک ساده پیام های مد نظر خود را با هر فرمتی که باشد حذف کنید.  شاید امکان پاک کردن پیام های ایتا برای دوطرف کمی شما را درباره امنیت این پیام رسان نگران کند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله آیا ایتا امن است؟ را نیز مطالعه نمایید.

چگونه پیام های ایتا را حذف کنیم؟

 حذف دوطرفه پیام در ایتا با روش زیر به سادگی امکان پذیر است:

  •       صفحه چت خود را با شخص مورد نظر باز کنید.
  •       روی پیام مورد نظر خود کلیک کنید.
  •       در منو باز شده گزینه حذف یا Delete را انتخاب نمایید.

حذف دوطرفه پیام در ایتا - چیکاو

  •       تیک Delete for … ( حذف برای …) را فعال کرده و گزینه ok را بزنید.

حذف پیام در ایتا برای همه - چیکاو

  •       حذف دوطرفه پیام ایتا ایتا با همین روش بسیار ساده امکان پذیر است. ضمنا توجه داشته باشید که برای حذف پیام در ایتا برای همه در گروه ها و کانال ها نیز می توانید از روش بالا استفاده نمایید. بنابراین اگر در یک گروه یا کانال کاری خود، پیام اشتباهی فرستادید با این آموزش می توانید به سرعت آن را برای همه پاک کنید.

توجه!

حذف پیام در ایتا برای همه برای نسخه موبایل، دسکتاپ و وب کاملا مشابه است. از همین روش می توانید برای پاک کردن پیام های ایتا در تمامی دستگاه ها استفاده نمایید.

سوالات متداول

آیا امکان حذف دوطرفه پیام در ایتا وجود دارد؟

بله. اگر این سوال برای شما هم پیش آمده که چگونه پیام های ایتا را حذف کنیم؟ و هم اکنون در حال مطالعه این مقاله هستید باید به شما بگوییم که خوشبختانه ایتا از این امکان پشتیبانی می کند. آموزش کامل حذف دو طرفه پیام در ایتا را در همین مقاله مطالعه نمایید.

حذف پیام در ایتا برای همه باعث پاک شدن پیام های دو طرف می شود؟

حذف پیام های ایتا برای همیشه و به صورت دو طرفه تنها برای پیام هایی که از سمت شما ارسال شده امکان پذیر است. در واقع شما می توانید پیام های خود را از صفحه چت خودتان و دیگران پاک کنید. همچنین امکان حذف کردن پیام دیگران از صفحه چت خود را نیز دارید. با این تفاسیر شما نمی توانید پیام ارسال شده توسط شخصی دیگر را برای هر دو طرف حذف کنید.

جمع بندی

از اینکه در این مقاله توانستیم تا نکات ضروری درباره آموزش حذف دوطرفه پیام در ایتا را به شما به اشتراک بگذاریم بسیار خرسندیم. توجه داشته باشید که با حذف کانال ایتا تمامی پیام ها برای همه حذف می شود. چنانچه درباره حذف پیام در ایتا برای همه سوالی دارید در بخش کامنت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. متشکریم که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید.
3.7/5 - (18 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 نظرات
  1. مرادی می گوید

    نمی دونم چرا پیامهای ارسالی ایتارا حذف میکنم باز دوباره بر میگرده لطفا هر که میدونه راهنمایی کنه

  2. دهقان می گوید

    ایتا خیلی خوشمزه است.😅

  3. دهقان می گوید

    ایتا خیلی مسخره است.

  4. آیلین می گوید

    سلام وقت بخیر. در ایتای من گزینه حذف نیست هرچقدرم ایتا را بروزرسانی میکنم اصلا گزینه حذف نمیاد الان من تمام پیامهام مونده حذف تاریخچه هم میزنم دوباره بعد از نیم ساعت تمام پیامها برمیگرده من چیکار کنم؟

    1. M می گوید

      باید تو وب سایت ایتا دیلیت اکانت رو انجام بدین
      وارد سایت ایتا میشین
      شماره میزنین
      کد رو تو ایتا براتو میفرسته
      همونو تو کادر میزنید
      گزینه دیلیت ایتا و
      و در اخر زدن کادر امنیتی
      و تمام دیلیت اکانت شده

  5. توکلي می گوید

    با سلام چطور میشه پیام هایی که خودمون حذف نکردیم تا طرف مقابل ببینه ان طرف بعد مشاهده چند تا پیام ما و خودش که باعث دلخوری شد انها رو حذف کرد چگونه میشه طرف مقابل پیام ما رو حذف کنه؟؟

  6. شهاب می گوید

    چگونه پیام ارسالی افراد را یک طرفه پاک کنیم که گوشی حجم نگیرد ممنون