آموزش ارسال پیام در ایتا بدون ذخیره شماره

مقدمه

ایتا یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های اجتماعی در ایران است که به کاربران امکان می‌دهد با یکدیگر در ارتباط باشند و محتواهای مختلف را به اشتراک بگذارند. یکی از ویژگی‌های مهم این پلتفرم، ارسال پیام به دیگر کاربران می‌باشد. اما گاهی اوقات نیاز است که بتوانیم پیامی را ارسال کنیم بدون اینکه شماره تلفن مخاطب ذخیره شود. در این مقاله، روشی ساده برای ارسال پیام در ایتا بدون ذخیره شماره را آموزش می‌دهیم.

مراحل ارسال پیام بدون ذخیره شماره در ایتا:

  • مرحله 1: ابتدا وارد اپلیکیشن ایتا شوید و به فهرست چت‌ها دسترسی پیدا کنید.
  • مرحله 2: حالا انگشت خود را از سمت چپ به راست بکشید تا برنامه‌هایی که می‌خواهید لینک به آنها ارسال شود، نمایش داده شوند.
  • مرحله 3: برنامه‌ای که می‌خواهید لینک به آن ارسال شود را انتخاب کنید. سپس لینک خود را در قالب eitaa.com/username وارد کنید. در اینجا به جای بخش آخر که username نوشته شده، نام کاربری حساب یا کانال و گروه مورد نظر خود را قرار دهید.
  • مرحله 4: حالا می‌توانید لینک را ارسال کنید. افراد حتی اگر شماره تلفن شما را در تلفن خود ذخیره نداشته باشند، می‌توانند شما را در ایتا پیدا کنند.

نتیجه‌گیری

با استفاده از این روش ساده، می‌توانید پیام‌های خود را در ایتا ارسال کنید بدون اینکه نیاز به ذخیره شماره تلفن مخاطب باشد. این ویژگی می‌تواند در حفظ حریم خصوصی و افزایش امنیت کاربران در ایتا موثر باشد.
4/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. mahdi می گوید

    سلام اگر از قبل برنامه ایتا داشته باشیم و ایتا خود را حذف نماییم و دوباره برنامه ایتا را با شماره دیگر خواسته باشیم در گوشی باز نماییم و اعلان بیایید که ،مرا را بخاطر بسپار پو در سر شماره ای که پیامک میخواهد بیایید که تایید نیایید،و در متن نوشته باشد پیامک به سر شماره ارسال گردید ولی پیامک تایید نیایید .می توان گفت مه ایتا من را کسی دیگر در اختیار ،یا هک نموده است.