تماس تصویری در ایتا چگونه است؟

 ایتا یک شبکه اجتماعی ایرانی است که برای ارتباط و تعامل با دیگر کاربران استفاده می‌شود. اما در این شبکه امکان تماس تصویری وجود ندارد.

این موضوع به دلیل محدودیت‌های فنی و نیز تأکید بر حفظ حریم خصوصی کاربران، در ایتا پیاده‌سازی نشده است. اما کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های موجود در این شبکه، ارتباط با دوستان و آشنایان خود را برقرار کنند.

برای ارتباط با دیگر کاربران در ایتا، می‌توانید از قابلیت‌های پیام رسانی مانند ارسال پیام خصوصی یا ایجاد گروه‌های چت استفاده کنید. همچنین می‌توانید محتوایی را در قالب پست‌های عمومی در کانال ایتا منتشر کنید.

استفاده از این قابلیت‌ها به شما اجازه می‌دهد تا در ایتا با دوستان، همکاران و همراهان خود در ارتباط باشید و اطلاعات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

جمع بندی

در کل، علی رغم اینکه، امروزه  تمامی شبکه های اجتماعی محبوب از قابلیت تماس تصویری پشتیبانی می کنند، ایتا قابلیت تماس تصویری ندارد. ما درباره این مسئله در مقاله مزایا و معایب ایتا به طور کامل صحبت کردیم. با این حال، با استفاده از قابلیت‌های دیگر این شبکه اجتماعی، می‌توانید با کاربران دیگر در ارتباط باشید.
2.2/5 - (6 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. افسرده تنها می گوید

    خوبه