چگونه دوتا ایتا نصب کنیم؟ | آموزش ساخت چند اکانت در یک دستگاه!

موضوع چگونه دوتا ایتا نصب کنیم یکی از موضوعات مهم و پرسش های پر تکرار کاربران این پیام رسان بومی است. برای آموزش ساخت چند حساب کاربری در ایتا تا انتهای این مطلب همراه چیکاو باشید.

آموزش ساخت چند اکانت در موبایل

برای ساختن چند حساب کاربری در ایتا، ابتدا باید نسخه جدیدتر برنامه ایتا را دانلود و نصب کنید. سپس برنامه ایتا را اجرا کنید و منوی اصلی را باز کنید. در بالاترین بخش منو، کنار نام کاربری خود کلیک کنید و گزینه “افزودن حساب کاربری” را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، با شماره دوم یا سوم وارد شوید. با این کار، حساب کاربری جدیدی در ایتا ایجاد شده است.

نصب دوتا ایتا برای ساختن چند حساب کاربری در نسخه ویندوز:

برای ساختن چند حساب کاربری در نسخه ویندوز ایتا، به پوشه نصب برنامه ایتا بروید. فایل exe را کپی کنید و در پوشه دیگری که ترجیحا اسم آن فارسی نباشد بچسبانید. سپس روی فایل کپی کلیک کنید تا دوتا ایتا با شماره جدید اجرا شود. با این کار، حساب کاربری جدیدی در ایتا ایجاد شده است.

نکات مهم:

  • برای ساخت حساب کاربری جدید در ایتا، نیاز به یک شماره تلفن همراه معتبر دارید.
  • در نسخه ویندوز، هیچ محدودیتی برای استفاده همزمان از چندین حساب کاربری وجود ندارد، اما در نسخه ان دروید ایتا، تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری در دستگاه خود هستید.
  • همچنین برای اطمینان از عدم دسترسی دیگران به حساب کاربری شما در ایتا، باید رمز عبور پیچیده‌تری را انتخاب کنید و آن را به هیچ کسی فاش نکنید. همچنین بهتر است دو مرحله‌ای (Two-Factor Authentication) را برای ورود به حساب کاربری خود فعال کنید.

 

1.7/5 - (6 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.