چطور پیام های حذف شده ایتا را برگردانیم؟

اگر شما یک کاربر ایتا هستید، ممکن است در برخی مواقع با موضوع پیام‌های حذف شده مواجه شوید. بسیاری از کاربران این سوال را مطرح کرده‌اند که چطور پیام های حذف شده ایتا را برگردانیم؟ در این مقاله، به شما نشان خواهیم داد که آیا می‌توان این کار را انجام داد یا خیر؟. همراه چیکاو باشید.

پیام‌رسان‌ها به عنوان ابزارهای ارتباطی بین افراد، از طریق انتقال پیام‌ها به دیگران، ارتباطات شخصی و عمومی را فراهم می‌کنند. در این راستا، امکان حذف پیام‌ها نیز برای کاربران اینترنتی مطرح است. یکی از پیام‌رسان‌هایی که محبوبیت زیادی در ایران دارد، پیام‌رسان ایتا است.

در ابتدای همین مقاله به شما توصیه می کنیم تا بخش پشتیبان گیری گوگل درایو را فعال کنید. در این صورت تمامی اطلاعات شما در یک فضای ابری امن ذخیره می شود. برای این کار کافی است تا به بخش پشتیبان گیری گوگل مراجعه نمایید.

چطور پیام های حذف شده ایتا را برگردانیم؟

برای این کار می توایند از نسخه پشتیبان گوشی خود استفاده کنید. در اصل بازیابی پیام های حذف شده ایتا در صورتی امکان پذیر است که نسخه پشتیبان گیری آن فعال باشد. در غیر این صورت، کاربران می‌توانند پیام‌های خود را حذف کنند. اما باید توجه داشت که پیام‌هایی که به صورت دو طرفه حذف می‌شوند، قابل بازیابی نیستند. به عبارت دیگر، پیام‌هایی که توسط گیرنده پیام نیز حذف شده‌اند، دیگر در دسترس نخواهند بود.

جمع بندی

در کل، شما می توانید اطلاعات خود را در فضای ابری ایتا ذخیره نمایید. اما در صورت عدم پشتیبان گیری پیام‌های حذف شده در سیستم پیام‌رسان ایتا قابل بازیابی نخواهند بود. بنابراین، کاربران باید از حذف پیام‌های خود با دقت بیشتری استفاده کنند و قبل از حذف، از درستی تصمیم خود مطمئن شوند. شما چه پاسخی برای پرسش چطور پیام های حذف شده ایتا را برگردانیم، دارید؟
2.1/5 - (8 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.