بررسی 10 تا از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار برای گوشی‌های هوشمند

برنامه‌های قدم‌شمار، امروزه به عنوان یکی از ابزارهای مفید و کاربردی برای پیگیری فعالیت‌های روزانه و حرکت بدنی، بسیار محبوب شده‌اند. این برنامه‌ها کاربران را در تعیین و پیگیری هدف‌های حرکتی خود، انگیزه‌بخشی و توسعه یک سبک زندگی سالم، یاری می‌دهند. در این مقاله، به بررسی 10 تا از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار برای گوشی‌های هوشمند می‌پردازیم.

10 تا از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار

بهترین برنامه قدم شمار برای اندروید و آیفون را در ادامه به شما معرفی می کنیم. تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

Google Fit

Google Fit یکی از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار برای پلتفرم اندرویدی است که توسط شرکت گوگل توسعه و پشتیبانی می‌شود. این برنامه با داشتن رابط کاربری ساده و کارآمد، قابلیت پیگیری تعداد قدم‌ها، مسافت‌های طی شده، مدت زمان فعالیت بدنی و … را فراهم می‌کند.

Pacer

Pacer یکی از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار و تمرینات بدنی برای اندروید و iOS است. این برنامه با داشتن ویژگی‌هایی مانند پیگیری مسافت‌های طی شده، میزان کالری مصرف شده، پشتیبانی از ورزش‌های گوناگون و …، برای تمام سطوح کاربری مناسب است.

Accupedo

Accupedo یکی دیگر از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار برای پلتفرم اندروید است که قابلیت‌های متنوعی از جمله پیگیری قدم‌ها، مسافت‌ها، میزان کالری مصرف شده و … را فراهم می‌کند. این برنامه قابلیت تعریف هدف‌های حرکتی، ارائه آمار و گزارشات دقیق و همچنین پشتیبانی از ترجمه به چند زبان و اشتراک‌گذاری نتایج از طریق پلتفرم‌های مختلف را نیز دارد.

 StepBet

StepBet یکی دیگر از برنامه‌های قدم‌شماری است که ایده جالبی در زمینه تشویق کاربران به انجام حرکت و ورزش دارد. در این برنامه، شما باید میزان قدم‌های خود را در یک بازه زمانی مشخص کنید و در صورت عدم رعایت این مقدار، به عنوان جریمه، مبلغی را به برنامه پرداخت کنید.

Fitbit

Fitbit یکی از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است. این برنامه قابلیت پیگیری تعداد قدم‌ها، مسافت‌های طی شده، میزان کالری مصرف شده و … را داراست و همچنین قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر مانند دستبند هوشمند Fitbit را داراست.

Runtastic

Runtastic یکی دیگر از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار برای پلتفرم‌های اندروید و iOS است که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین ابزارهای پیگیری ورزشی و فعالیت بدنی در بازار شناخته شود. این برنامه به شما امکان می‌دهد تعداد قدم‌ها، مسافت‌های طی شده، میزان کالری مصرف شده و … را پیگیری کنید.

MyFitnessPal

MyFitnessPal یکی دیگر از بهترین برنامه‌های قدم‌شماری برای کاربرانی است که به دنبال رژیم غذایی سالم و کاهش وزن هستند. بهترین برنامه گام شمار امکان پیگیری تعداد قدم‌ها، مسافت‌های طی شده، میزان کالری مصرف شده و … را فراهم می‌کند و همچنین امکان ثبت غذاه ی مصرفی روزانه و محاسبه مقدار کالری، پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرفی را نیز دارد. با استفاده از این اطلاعات، کاربران می‌توانند برنامه‌های غذایی مناسب برای خود تعیین کنند و به سلامتی و کاهش وزن خود دست یابند. همچنین این برنامه قابلیت اشتراک‌گذاری و اتصال به دستگاه‌های دیگر مانند Fitbit و Runtastic را نیز داراست.

Lifesum

Lifesum یک برنامه قدم شمار و رژیم غذایی است که به کاربران کمک می‌کند تا به سلامتی بهتری دست یابند و وزن خود را کنترل کنند. این برنامه به کاربران اجازه می‌دهد تا مقدار کالری، پروتئین، چربی و کربوهیدرات مصرفی را پیگیری کنند و برنامه‌های غذایی مناسب برای خود تعیین کنند. همچنین، با استفاده از این برنامه می‌توانید تمرینات و ورزش‌های مناسب برای وزن‌دهی و بهبود سلامتی خود را پیدا کنید. لایف‌سام همچنین دارای بخشی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا غذاها و مواد غذایی مصرفی خود را در قالب اسکن کردن بارکد آنها ثبت کنند.

سوالات متداول درباره بهترین برنامه‌های قدم‌شمار

بهترین برنامه قدم شمار شیائومی کدام است؟

به صورت کلی می توانید بهترین برنامه گام شمار اندروید را در این مقاله مطالعه کنید. براساس نیاز خود نرم افزار مورد نظر را دانلود نمایید.

بهترین برنامه های قدم شمار کدامند؟

تمامی نرم افزار های معرفی شده در این مقاله مفید و مناسب می باشند. با توجه به نیاز و سلیقه خود یک برنامه را دانلوده کرده و نصب کنید.

جمع بندی

در این مقاله، به بررسی بهترین برنامه قدم‌شمار برای دستگاه‌های موبایل اشاره شد. این برنامه‌ها امکان پیگیری تعداد قدم‌ها، مسافت‌های طی شده، میزان کالری مصرف شده و … را فراهم می‌کنند. همچنین برخی از این برنامه‌ها، امکان پیگیری تغییرات وزن، مقدار کالری مصرفی روزانه و محاسبه میزان کربوهیدرات، چربی و پروتئین مصرفی را نیز دارند. با استفاده از این اطلاعات، شما می‌توانید برنامه‌های غذایی مناسب برای خود تعیین کنید و به سلامتی و کاهش وزن خود دست یابید. در نهایت، استفاده از برنامه‌های قدم‌شمار می‌تواند به افزایش فعالیت بدنی و بهبود سلامتی کمک کند. برای آشنایی بیشتر با بهترین برنامه های قدم شمار اندروید می توانید از طریق نصب بازار نیز اقدام کنید.
امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.