چگونه از آپارات فیلم دانلود کنیم؟ ارائه روش های کاربردی برای کامپیوتر و موبایل

دانلود فیلم از آپارات چگونه انجام می شود؟ چگونه از آپارات فیلم دانلود کنیم؟ چگونه فیلم های آپارات را در گالری ذخیره کنیم؟ و ار آنچه درباره نحوه دانلود فیلم از آپارات با موبایل باید بدانید را در این مقاله به شما ارائه می کنیم. همراه چیکاو باشید.

آپارات یکی از معروف ترین سرویس های اشتراک گذاری، آپلود، دانلود و مشاهده ویدئو است. این پلتفرم امکان استفاده از فیلم های آموزشی، سریال، کارتون، طنز، مذهبی، موسیقی و… را به کاربران ارائه می کند. اگر از یک فیلم در آپارات خوشتان بیاید نیز می توانید به سادگی و با کیفیت دلخواه آن را دانلود نمایید. همچنین امکان مشاهده آنلاین تمام فیلم های موجود در آپارات نیز وجود دارد.

نحوه دانلود فیلم از آپارات با موبایل

دانلود فیلم از آپارات بسیار ساده است و اصلا به سختی اینستاگرام نیست. ما نیز قصد داریم تا به دلیل سوالات زیاد شما عزیزان این آموزش ساده اما کاربردی را به شما ارائه کنیم. امیدواریم که مطالعه این مطلب برای شما مفید باشد.

دانلود فیلم از آپارات برای اندروید و آیفون

در پاسخ به پرسش چگونه از آپارات فیلم دانلود کنیم؟ قصد داریم تا در این بخش از مقاله آموزش دانلود فیلم از آپارات با موبایل را به شما ارائه کنیم.  نحوه دانلود فیلم از آپارات با موبایل با شرح زیر است:

از طریق مرورگر گوشی خود به سایت آپارات به آدرس Aparat.com مراجعه نمایید.

ویدئو مدنظر خود را انتخاب نمایید. سپس در قسمت پایینی فیلم، از طریق آیکون “دانلود” ابتدا کیفیت فیلم را انتخاب کرده و سپس فیلم را دانلود نمایید.

دانلود فیلم از آپارات برای اندروید و آیفون - چیکاو

آموزش دانلود فیلم از اپلیکیشن آپارات

اگر آپارات را روی گوشی خود نصب کرده اید از طریق روش زیر می توانید فیلم های آپارات را دانلود کنید.

اپلیکیشن را اجرا کرده و فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید. به سه نقطه تنظیمات مراجعه نمایید. 

در منو جدید گزینه “دانلود” را انتخاب نمایید. پس از انتخاب کیفیت، ویدئو دانلود می شود. 

دانلود ویدئو از آپارات - چیکاو

سوالات متداول

دانلود ویدئو از آپارات با کامپیوتر چگونه انجام می شود؟

دانلود فیلم از آپارات با موبایل و کامپیوتر کاملا مشابه است. برای این کار تنها کافی است تا پس از مراجعه به سایت آپارات و پیدا کردن ویدئو مورد نظر از طریق آیکون دانلود ویدئو را در گالری خود ذخیره نمایید.

 چگونه فیلم های آپارات را در گالری ذخیره کنیم؟

شما می توانید با دانلود ویدئو های موجود در سایت آپارات آنها را در گالری خود ذخیره نمایید. برای این کار تنها کافی است تا آیکون بارگیری ویدئو در پایین فیلم را انتخاب کنید.

چگونه از آپارات فیلم دانلود کنیم برای آیفون؟

دانلود از آپارات به دلیل مراجعه به وبسایت این پلتفرم برای تمامی سیستم عامل ها کاملا مشابه است. برای دانلود ویدئو از این سرویس تنها کافی است تا فیلم را از طریق آیکون مربوط به بارگیری، دانلود کنید. فیلم های دانلود شده از آپارات در حافظه داخلی و پوشه آپارات ذخیره می شوند.

جمع بندی

متشکریم که تا ادامه مقاله چگونه از آپارات فیلم دانلود کنیم؟ با ما همراه بودید. سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
5/5 - (1 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. مهسا ح می گوید

    سلام اون فیلمایی که ازطریق اپلیکیشن اپارات دانلود میشن رو میشه روی فلش ریخت؟