امکان استفاده از یک اکانت واتس اپ در دو دستگاه متفاوت به زودی فراهم می شود

واتس اپ نسخه بتا امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی را به صورت آزمایشی ارائه کرده است. این ویژگی مورد انتظار هم اکنون و به صورت آزمایشی برای کاربران اندروید ارائه شده است. شما از این به بعد و به لطف قابلیت Companion Mode می توانید از یک اکانت واتس اپ در دو گوشی هوشمند متفاوت استفاده کنید. برای اطلاع از جزئیات این خبر تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

همه چیز درباره امکان دسترسی به یک اکانت در دو گوشی در واتس اپ

سرانجام واتساپ قابلیت پشتیبانی چند دستگاهی را به این پلتفرم اضافه خواهد کرد. براساس اخباری که به تازگی منتشر شده، نسخه آزمایشی این قابلیت برای کاربران اندروید عرضه شده است. با این تفاسیر شما میتوانید از یک حساب کاربری واتساپ در دو گوشی استفاده نمایید.

این قابلیت یکی از پر تقاضا ترین درخواست کاربران واتساپ است. به نظر می رسد که توسعه دهندگان این پلتفرم انتظار ها را به پایان رسانده و قصد ارائه این قابلیت را دارند. رقبای دیگر این شبکه اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام نیز مدت هاست که قابلیت پشتیبانی چند دستگاهی را ارائه می کنند.

قابلیت Companion Mode چیست؟

اخیرا واتساپ قابلیت دسترسی به یک اکانت در دو دستگاه را به صورت آزمایشی ارائه کرده است. نسخه بتا این ویژگی با آپدیت آخرین نسخه 2.22.24.18 برای برخی از کاربران خوش شانس اندروید در دسترس می باشد. کاربران می توانند با استفاده از قابلیت Companion Mode یک موبایل دیگر را به عنوان دستگاه ثانویه به اکانت خود اضافه نمایند.

در به‌روزرسانی اخیر بتا واتساپ چه قابلیت های دیگری ارائه شده است؟

این پلتفرم در جدید ترین نسخه خود علاوه بر دسترسی به یک اکانت با دو تلفن، قابلیت Link to Tablet را نیز برای همگام سازی دو دستگاه اضافه کرده است. این قابلیت چت ها و اطلاعات حساب کاربری شما را در دو دستگاه فراهم می کند.

برای اینکه متوجه شوید که این قابلیت برای شما ارائه شده است یا نه مراحل زیر را دنبال کنید:

  •       جدید ترین نسخه واتساپ را دانلود کرده و اجرا نمایید.
  •       بر روی آیکون منو ضربه بزنید.
  •       در پنجره جدید به دنبال گزینه Linked devices باشید.
  •       اگر این قابلیت برای شما فعال باشد  عبارت “ Link with your phone” را مشاهده می کنید.
  •       در این مرحله لازم است تا کد QR را اسکن کرده و چت های خود را در دو دستگاه همگام سازی کنید.

  •       توجه داشته باشید که ممکن است دیژگی هاییی از قبیل استیکر ها یا مکان زنده در دو دستگاه هماهنگ نشوند.
  •       نکته دیگر این است که اسکن کردن کد QR مشابه اسکن کردن این کد برای دسترسی به واتساپ وب است. برای آشنایی کامل با نسخه دسکتاپ واتساپ به مقاله “واتساپ وب چیست؟” مراجعه نمایید.

آیا قابلیت دسترسی به یک اکانت در دو دستگاه مختلف برنامه واتساپ برای شما در دسترس است؟ اگر این ویژگی برای شما در دسترس نیست نگران نباشید. واتساپ قصد دارد که به زودی امکان استفاده از یک اکانت در دو گوشی به‌طور همزمان را برای تمامی کاربران فراهم کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.