تیک آبی توییتر با هزینه اشتراک 20 دلار برنامه جدید ایلان ماسک برای درآمدزایی از این پلتفرم

به نظر می رسد که اولین برنامه ایلان ماسک برای درآمدزایی از افزایش حق اشتراک توییتر بلو است. پیش از این در چیکاو گفتیم که ایلان ماسک صاحب توییتر شد و مدیران این پلتفرم را اخراج کرد. بعد از این اقدام ضرب العجلی مدیر عامل تسلا هم اکنون اخبار جدید حاکی از آن است که هزینه تیک آبی توییتر تغییر یافته است. همراه چیکاو باشید.

هزینه سرویس تیک آبی توییتر به مبلغ ماهیانه 20 دلار افزایش یافت!

ایلان ماسک در یکی از اولین اقدامات خود به کارمندان توییتر اعلام کرد که کاربران توییتر می بایست ماهیانه احراز هویت انجام دهند. اگر زیر ساخت های اجرای این دستور تا تاریخ معین فراهم نشود، نیرو های این پلتفرم اخراج خواهند شد.

خبرگزاری ورج یکی از اگاه ترین منابع درباره امور داخلی توییتر است. این خبرگزاری اعلام کرده است که حق اشتراک سرویس توییتر بلو از 4.99 دلار به 19.99 دلار ماهیانه تغییر یافته است. دلیل این افزایش قیمت فراهم کردن یک روش جدید برای احراز هویت کاربران است.

ایلان ماسک از نیرو های توییتر خواسته است تا این قابلیت را تا 16 آبان ماه اماده کرده یا منتظر اخراج خود از شرکت باشند. از این تاریخ به بعد کاربران فعلی توییتر موظفند تا 90 روز آینده سرویس اشتراک 20 دلاری توییتر بلو را خریداری نمایند.

فرآیند احراز هویت توییتر به چه صورت است؟

ایلان ماسک بارها اعلام کرده بود که فرآیند احراز هویت اکانت های مختلف باید تغییر کند. هم اکنون طی یک تصمیم ضرب العجلی به کارمندان این شبکه اجتماعی دستور داده است تا 16 آبان ماه پروژه این فرآیند جدید را مهیا کنند. گرچه نمایندگان توییتر هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده اند اما به نظر می رسد که ایلان ماسک قصد دارد نیرو هایی را که با او همکاری نمی کنند را اخراج کند.

ایلان ماسک قصد دارد نیمی از درآمد این شرکت را از طریق سرویس توییتر بلو کسب کند. به همین دلیل احراز هویت در توییتر به شیوه ای جدید انجام خواهد شد. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.