ایلان ماسک صاحب توییتر شد و تمام مدیران آن را اخراج کرد

براساس خبری که به تازگی منتشر شده است ایلان ماسک صاحب توییتر شده و تمام مدیران این شبکه اجتماعی را برکنار کرده است. پس از ماه ها تنش بالاخره ایلان ماسک توییتر را تصاحب کرده و مدیران اصلی این شبکه اجتماعی را اخراج کرد. براساس گزارشات منتشر شده مدیرعامل، مدیر ارشد مالی و مدیر سیاست گذاری توییتر توسط ایلان ماسک اخراج شده اند. این افراد دیگر هیچ نقشی در این کمپانی ندارند. برای اطلاع از جزئیات این خبر تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

به گفته رسانه های خبری مختلف از جمله ورج، واشینگتن پست، رویترز و بلومبرگ، ایلان ماسک که یکی از منتقدان توییتر بود این شبکه اجتماعی را به امپراتوری تجاری خود افرود.

همانطور که میدانید پاراگ آگراوال از سه سال پیش تا کنون به عنوان جانشین بنیانگذار توییتر، جک دورسی، مدیرعامل این شبکه اجتماعی بود. بعلاوه ند سیگل، مدیر ارشد مالی توییتر نیز اخراج شده است. رویترز گزارش کرده است که پاراگ آگراوال و ند سیگل توسط حراست از ساختمان مرکزی این کمپانی به بیرون رانده شده اند.

مدیر سیاست گذاری توییتر یعنی ویجایا گده نیز از سمت خود برکنار شده و توسط ماموران حراست به بیرون از شرکت رانده شده است. همچنین سارا پرسونت مدیر ارشد مالی توییتر، که دیروز در یک توییت گفته بود از حضور ایلان ماسک در این شرکت بسیار هیجان‌زده است، نیز توسط ایلان ماسک اخراج شده است.

مدیران ارشد این شبکه اجتماعی پس از برکناری مبلغ بسیار خوبی را به عنوان دستمزد دریافت کرده اند. بنابر اخبار منتشر شده پاراگ آگراوال ۳۸٫۷ میلیون دلار، ند سیگل ۲۵٫۴ میلیون دلار، گده ۱۲٫۵ میلیون دلار و پرسونت ۱۱٫۲ میلیون دلار دریافت کرده اند.

تنش های بین ایلان ماسک و این شبکه اجتماعی از اردیبهشت امسال آغاز شد. این حواشی از زمانی شروع شد که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس 9/2 درصد از سهام توییتر را خریده و تیتر همه رسانه ها شدند. ماسک ابتدا قرار بود که در تیم هیئت مدیره قرار بگیرد اما بعد از مدتی پشیمان شد و اعلام کرد که قرار است توییر را به طور کامل خریداری کند.

ماسک که یکی از منتقدان توییتر بود و روی خوشی به تبلیغات نشان نمیداد اکنون اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی قرار است مورد احترام ترین شبکه اجتماعی جهان باشد. ماسک که یکی از حامیان آزادی بیان بوده اعلام کرده است که سیاست های توییتر از امروز به بعد به گونه ای است که هر فردی موظف است عواقب صحبت های خود را بپذیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.