راهنمای خرید بهترین هندزفری سامسونگ به همراه لیست محصولات

امروز انواع مختلف هندزفری سامسونگ با قابلیت های مختلف ارائه می شوند. این هدفون ها به صورت سیمی، بی سیم، بلوتوثی و… در بازار موجود می باشند. در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا از بین گزینه های متنوع موجود در بازار فروش بهترین هندزفری سامسونگ را براساس نیاز خود خریداری کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که تا انتهای این مقاله با چیکاو همراه باشید.

هدفون ها سال هاست که از گجت های جدایی ناپذیر ما می باشند. در طول سالهای مختلف طراحی این محصول تغییر کرده اما اساس تکنولوژی ساخت آنها یکسان است. اولین هدفون ها از قبل از دهه 1800 میلادی ساخته شدند.

از آن دوران تاکنون استقبال کاربران از انواع مختلف هدفون ها بی نظیر بوده است. این فناوری تا جایی پیشرفت کرده است که هم اکنون انواع مختلفی از هدفون بی سیم و بلوتوثی در دسترس می باشد.

سامسونگ گلکسی بادز لایو جدیدترین هندزفری سامسونگ از پیشرفته ترین فناوری ترو وایرلس بهره می برد. از قابلیت های بسیار جذاب این محصول می توان به کیفیت صدای بسیار بالا، حذف نویز فعال، طراحی ارگونومیک و … اشاره کرد.

برای آشنایی و خرید با بهترین هندزفری سامسونگ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین هندزفری های سامسونگ به همراه قیمت

ما در این مقاله قصد داریم تا تمام نکات لازم برای خرید یک هندزفری را به شما ارائه دهیم. این مقاله به منظور راهنمای خرید بهترین هندزفری سامسونگ نوشته می شود. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از نهایی کردن خریدتان مطالب گفته شده را به دقت مطالعه کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و تنوع محصولات موجود در بازار انتخاب و خرید سخت و کمی پیچیده می شود. به همین دلیل ما ابتدا انواع هندزفری های سامسونگ را معرفی کرده تا شما متوجه شوید که چه محصولی برای شما بهتر است.

چرا هندزفری سامسونگ بخریم؟ آیا هندزفری های این کمپانی ارزش خرید دارند؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده که چرا باید میان این همه برند مختلف، هندزفری کمپانی سامسونگ را بخریم؟ در این قسمت از مقاله چند دلیل مهم برای خرید هدفون های برند سامسونگ را به شما ارائه می کنیم.

  • دلیل اول: اعتبار و قدمت برند

کمپانی کره ای سامسونگ یکی از قدیمی ترین و معتبرترین برند های موجود در زمینه تولید گوشی هوشمند و دیوایس های اندرویدی می باشد. این برند بار ها و بار ها ثابت کرده است که می توان با خیال راحت به کیفیت محصولات آن اعتماد کرد.

  • دلیل دوم: خدمات پس از فروش

یکی دیگر از دلایلی که به شما ثابت می کند که خرید محصولات شرکت سامسونگ انتخاب خوبی است خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش سامسونگ در مقایسه با کمپانی های دیگر بسیار عالی تر می باشد.

  • دلیل سوم: تنوع محصولات

یک کمپانی معتبر، با قدمت زیاد، سوابق بسیار خوب، خدمات پس از فروش عالی، انواع مختلف هندزفری ها را با تنوع بالا تولید می کند. تنوع هندزفری های سامسونگ محدود به ظاهر و رنگ نشده و در تکنولوژی گجت ها نیز وجود دارد.

نواع هندزفری سامسونگ

معرفی انواع هندزفری سامسونگ

هندزفری های این برند در دو دسته اصلی با سیم و یس سیم دسته بندی می شوند. در ادامه هر در دسته را به طور کامل به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین هندزفری سیمی سامسونگ

هندزفری با سیم از جمله معمول ترین نوع هندزفری ها است که از گذشته با گوشی های سامسونگ عرضه می شد. بازر ترین ویژگی این محصولات داشتن سیم است. هر چه کیفیت سیم هندزفری ها بهتر باشد کیفیت محصول بالاتر می رود. گرچه این نوع هندزفری بسیار پرفروش بوده است اما با پیشرفت تکنولوژی تمایل افراد به هندزفری ها بلوتوثی بیشتر و بیشتر می شود.

مزایای هندزفری بی سیم سامسونگ معایب هندزفری بی سیم سامسونگ
تنوع در رنگ بندی ضعیف بودن سیم
تنوع در کالبد و استایل امکان گم شدن بالا
شیک، سازگار، باکیفیت و راحت بسیار ساده بوده و قابلیت های هوشمند ندارد
کیفیت صدای بالا سیم محدود کننده و دست و پاگیر است

در ادامه لینک خرید بهترین هندزفری سیمی سامسونگ را مشاهده می کنید: ( لینک های دیجی هندزفری با سیم بذار اینجا)

معرفی بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ

هندزفری بی سیم سامسونگ سری Galaxy Buds نام دارد. تکنولوژی این محصول با حذف جک 3.5 میلیمتری هدفون از گوشی موبایل تحول جدیدی را در بازار ایجاد کرد.

خرید هندزفری بی سیم سامسونگ به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا به شدت پیشنهاد می شود. در هندزفری های این برند معمولا قابلیت هایی مانند حذف نویز، حالت بازی، مقاومت در برابر قطرات آب و… وجود دارد. هدفون های بی سیم سامسونگ به وسیله بلوتوث به گوشی یا لپ تاپ شما وصل می شوند. به همین دلیل به هندزفری بی سیم هندزفری بلوتوثی نیز گفته می شود.

یکی از جدیدترین هندزفری های بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو می باشد. این محصول به تازگی در رویداد آنپکد رونمایی شد. برای مشاهده فیلم آنباکسینگ این محصول جذاب به مقاله ویدیو آنباکس رسمی گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ سربزنید.

در ادامه محبوب ترین هندزفری های بی سیم سامسونگ را به همراه لینک مستقیم خرید به شما معرفی می کنیم.

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Live

توضیحات:
مجهز به تراشه BCM ۴۳۰۱۵ پشتیبانی از Bixby voice wake-up پشتیبانی از کدک های SBC و AAC پشتیبانی از بلوتوث با پروفایل های A۲DP / AVRCP / HFP مجهز به سنسورهای شتاب سنج، Voice Pickup Unit ،IR و Hall دارای سه میکروفون روی هر گوشی قابلیت حذف صدای مزاحم (ANC) حداکثر عمر باتری : ۸ ساعت پخش موسیقی عمر باتری در حالت روشن بودن ANC: برابر با ۴.۵ ساعت مکالمه عمر باتری در حالت خاموش بودن ANC: برابر با ۵.۵ ساعت مکالمه قابلیت پخش ۲۱ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر پخش ۶۰ دقیقه موسیقی در ازای ۵ دقیقه شارژ سازگار با گوشی ها با سیستم عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر (با رم بیشتر از ۱.۵ گیگابایت ) سازگار با گوشی های iPhone۷ و مدل های بالاتر سازگار با گوشی ها با سیستم عامل iOS ۱۰ و بالاتر ابعاد کیس شارژ: ۵۰ × ۵۰.۲ × ۲۷.۸ میلی‌متر وزن کیس شارژ: ۴۲.۲ گرم

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

توضیحات:

دارای چیپ‌ست پردازشی BES۲۵۰۰ZP قابلیت پشتیبانی از اندروید ۷ به بالا با ۱.۵ گیگابایت رم (RAM) به بالا پخش ۴۰ دقیقه با ۳ دقیقه شارژ (Wired, Wireless, D۲D) پخش ۶۰ دقیقه با ۵ دقیقه شارژ (Wired, Wireless, D۲D) پخش ۱۵۰ دقیقه با ۱۰ دقیقه شارژ (Wired, Wireless) دارای سنسورهای شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyro)، مجاورت (Proximity)، آهنربا (Hall)، تماس‌های لمسی دست (Touch)، واحد سنجش صدا (VPU(Voice Pickup Unit)) پروفایل‌های بلوتوث: HFP ،A۲DP ،AVRCP کدک (Codec) صدا: Scalable (Samsung proprietary) ،AAC ،SBC دارای ۳ عدد میکروفن (VPU) اسپیکر: Dynamic ۲ Way : Woofer & Tweeter دارای سیستم‌عامل RTOS

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

هدفون بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

توضیحات:
مجهز به تراشه BCM ۴۳۰۱۵ پشتیبانی از Bixby voice wake-up پشتیبانی از کدک های SBC و AAC پشتیبانی از بلوتوث با پروفایل های A۲DP / AVRCP / HFP مجهز به سنسورهای شتاب سنج، Voice Pickup Unit ،IR و Hall دارای سه میکروفون روی هر گوشی قابلیت حذف صدای مزاحم (ANC) حداکثر عمر باتری در گوش دادن موسیقی: ۸ ساعت پخش موسیقی در زمان خاموش بودن ANC و ۵ ساعت پخش موسیقی در زمان روشن بودن ANC حداکثر عمر باتری در مکالمه کردن: ۵ ساعت مکالمه در زمان خاموش بودن ANC و ۴ ساعت مکالمه در زمان روشن بودن ANC قابلیت پخش ۱۸ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر در زمان روشن بودن ANC قابلیت پخش ۲۸ ساعت موسیقی با استفاده از کیس شارژر در زمان خاموش بودن ANC قابلیت ۱۴.۵ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژر در زمان روشن بودن ANC قابلیت ۱۷.۵ ساعت مکالمه با استفاده از کیس شارژر در زمان خاموش بودن ANC پخش ۶۰ دقیقه موسیقی در ازای ۵ دقیقه شارژ سازگار با گوشی ها با سیستم عامل اندروید ۷.۰ و بالاتر (با رم بیشتر از ۱.۵ گیگابایت ) وزن کیس شارژ: ۴۴.۹ گرم

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

هدفون بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds2 Pro

توضیحات:
عمر باتری 18 ساعت / ظرفیت باتری 61 میلی آمپر ساعت / نوع اتصال بلوتوث / مقاوم در برابر پاشش آب پشتیبانی از استاندارد IPX۷ / اقلام همراه هدفون کابل Type-c، سری هدفون

مشاهده قیمت و خرید از دیجی کالا

 

سوالات متداول

بهترین هندزفری سامسونگ کدام است؟

سامسونگ انواع مختلف هندزفری را برای کاربرد های مختلف عرضه می کند. تنوع محصول در هدفون سیمی سامسونگ زیاد نیست. اما هدفون های بی سیم سامسونگ بسیار متنوع می باشند. ما در این مقاله گلچینی از انواع مختلف هدفون های این شرکت کره ای را که ارزش خرید دارند، به شما ارائه کردیم.

بهترین هندزفری بی سیم سامسونگ کدام است؟

به نظر شخصی بنده، گلکسی بادز پرو (Samsung Galaxy Buds Pro)  یکی از بهترین و به صرفه ترین هدفون های بی سیم کمپانی سامسونگ است. در همین راستا به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله هدفون‌های وان پلاس بادز پرو ،گلکسی بادز پرو سامسونگ را به چالش می کشد را نیز مطالعه کنید.

گلکسی بادز بهتر است یا ایرپاد؟

گلکسی بادز و ایرپاد مانند سایر محصولات این دو کمپانی رقبای سرسخت یکدیگر هستند. پاسخ به این سوال جواب قطعی نداشته و به سلیقه شما بستگی دارد. ایرپادر برای گوشی های مبتنی بر سیستم عامل iOS و هندزفری بی سیم سامسونگ برای گوشی های اندرویدی پیشنهاد می شود.

شما می توانید برای آشنایی با ایرپاد به مقاله راهنمای کامل خرید ایرپاد اپل مراجعه کنید.

هندزفری بی ‌سیم سامسونگ بهتر است یا سیمی؟

هندزفری بی سیم به دلیل مجهز شدن به قابلیت های بیشتر پیشنهاد می شود. اما کیفیت صدای هر دو دسته هدفون بسیار عالی می باشد.

امتیاز دهید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.