سه راه سریع برای افزایش سرعت گوشی شیائومی

مقدمه

افزایش سرعت گوشی شیائومی یکی از مهم ترین مسائلی است که اکثر افراد به آن علاقه مند هستند. پس از گذشت مدت زمان مشخصی، بالاخره یک روز گوشی شما کند می شود. این کم شدن سرعت، در نهایت باعث می شود تا شما کلافه شوید و به فکر یک راه حل بیفتید. افزایش سرعت گوشی شیائومی، یکی از همین راه حل هایی است که به شما کمک می کند تا فعالیت های مورد نظر خود را در بهترین حالت ممکن انجام دهید. امروز ما قصد داریم تا چند راه سریع و ساده برای افزایش سرعت گوشی شیائومی به شما معرفی کنیم. این روش ها شامل روش های مربوط به بهینه سازی گوشی شیائومی هستند. پس در ادامه با چیکاو همراه باشید.

نکاتی برای افزایش سرعت گوشی شیائومی

قبل از اینکه شما برای افزایش سرعت گوشی شیائومی خود تلاش کنید، باید مشکل را پیدا کنید. در ابتدا شما باید مطمئن شوید که چه چیزی باعث می شود تا گوشی شما کند و ضعیف عمل نماید. استفاده از سیستم های عیب یابی نوین و قوی، یکی از بهترین راه هایی است که در جلوی پای شما قرار گرفته است.

اگر شما حافظه داخلی را پر کنید و یا اینکه مقدار خیلی زیاد و قابل توجهی نرم افزار بی کاربرد بر روی گوشی خود نصب کنید، افزایش سرعت گوشی شیائومی خیلی مشکل می شود. در نتیجه، گوشی شما کند شده و آسیب های زیادی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به شما وارد می کند. در ادامه، شما می توانید چند نکته به شدت مهم و پر کاربرد برای افزایش سرعت گوشی موبایل خود مشاهده کنید.

راه اول: پاک کردن کش گوشی

پاک کردن کش گوشی - چیکاو

کش گوشی یکی از مهم ترین مباحثی است که باعث کند شدن گوشی می شود. برای افزایش سرعت گوشی شیائومی، شما باید کش گوشی را پاک کنید و فعالیت مربوط به بهینه سازی گوشی را به طور کامل انجام دهید. کش ها می توانند فایل ها، اسکریپت ها و عکس هایی باشند که قبل از بازدید از یک وب سایت یا باز کردن یک برنامه، بر روی گوشی شما ذخیره شده اند تا خیلی سریع تر فعالیت مربوط به اجرای برنامه را انجام دهند.

کش ها می توانند حاوی اطلاعات کم و کوتاهی در مورد برنامه ها یا وب سایت های بازدید شده گوشی شما باشند. اما، پاک کردن کش باعث می شود تا افزایش سرعت گوشی شیائومی با موفقیت صورت گیرد. پس از اینکه شما چند ماه با گوشی خود کار کردید، متوجه می شوید که سرعت گوشی تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می کند. بالاخره فایل های کش زیادی ایجاد شده و شما هم هیچگاه برای حذف آنها اقدام نکرده اید.

برای حذف کش هم شما می توانید از سیستم های داخلی گوشی شیائومی استفاده کنید. جالب است بدانید که شیائومی از این مشکل با خبر است و در قسمت تنظیمات، سیستمی را برای مقابله با آن طراحی کرده است. شما خیلی راحت می توانید وارد قسمت تنظیمات و تنظیمات حافظه شوید. در قسمت بعدی گزینه Cached data را پیدا کنید و آن را باز نمایید. در آخرین مرحله بر روی Clear Cache کلیک کنید تا فایل های اضافی موجود درون گوشی شما به طور کامل پاک شوند.

راه دوم: آپدیت کردن گوشی

به روز نگه داشتن گوشی موبایل، می تواند تاثیرات زیادی را بر روی افزایش سرعت گوشی شیائومی داشته باشد. هر سری که برند شیائومی برای گوشی های موبایل خود آپدیت ارسال می کند، باگ های زیادی را از بین برده و سیستم عامل خود را تقویت می نماید. در نتیجه، آخرین ورژن ها به شما کمک می کنند تا بتوانید افزایش سرعت گوشی شیائومی را با موفقیت انجام دهید.

بروز کردن گوشی، باگ های گوشی که باعث می شوند تا گوشی شما هنگ کند را از بین می برد. در نهایت، شما با خیال راحت می توانید گوشی خود را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. جالب است بدانید که این کار باعث می شود تا امنیت گوشی شما هم تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند.

برای انجام این کار، راه های بسیار زیادی در جلوی پای شما قرار گرفته است. اگر شما هم می خواهید تا برای افزایش سرعت گوشی شیائومی گوشی خود را آپدیت کنید، مراحل زیر را خیلی راحت و ساده دنبال کنید.

وارد تنظیمات شوید و قسمت About phone را پیدا کنید. سپس وارد قسمت System Updates شوید.

بر روی Check for updates کلیک کنید. این گزینه بررسی می کند که آیا گوشی شما آپدیت جدیدی دریافت کرده است یا نه؟

اگر آپدیت جدیدی موجود بود، شما می توانید خیلی راحت آن را دریافت کنید و از آن برای افزایش سرعت گوشی شیائومی استفاده نمایید. اگر که آپدیت جدیدی موجود نبود، یعنی گوشی شیائومی شما هنوز نسخه جدید تر را دریافت نکرده است. در نتیجه، شما باید به دنبال دیگر راه ها باشید.

راه سوم: استفاده از نرم افزار های سوم شخص برای افزایش سرعت گوشی شیائومی

استفاده از نرم افزار های سوم شخص برای افزایش سرعت گوشی شیائومی - چیکاو

نرم افزار های سوم شخص، می توانند قدرت پردازشی گوشی شما را بالا ببرند و در نتیجه، فعالیت های مربوط به  افزایش سرعت گوشی شیائومی را با موفقیت انجام دهند. برای بهبود عملکرد کلی و جامع گوشی موبایل خود، شما می توانید از نرم افزار های سوم شخص هم استفاده کنید. مسلما هر کدام از این نرم افزار ها توسط یک شرکت خاص تولید شده و با یک سری امکانات ویژه هم به دست شما می رسند. در نتیجه، شما همیشه باید به دنبال استفاده از بهترین نرم افزار های خارجی برای افزایش سرعت گوشی شیائومی باشید. نمونه های داخلی این نرم افزار ها هم در بازار موجود است و شما با خیال راحت می توانید از آنها برای گوشی شیائومی خود استفاده کنید.

جالب است بدانید که جدا از نرم افزار های سوم شخص، خود شرکت شیائومی هم یک نرم افزار قوی طراحی کرده و آن را در اختیار گوشی شما قرار داده است. شما با استفاده از این نرم افزار ویژه هم می توانید سرعت گوشی موبایل خود را تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی افزایش دهید. مسئله مهمی که شما باید به آن توجه داشته باشید، مربوط به اعتبار نرم افزار شما برای افزایش سرعت گوشی شیائومی می باشد. شما باید به دنبال معتبر ترین ها باشید.

منبع cashify
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. محمد می گوید

    عالی