آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون در چند ثانیه

آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون

حتما شما هم می دانید که آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون کار راحتی می باشد. برای خواندن مقاله آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون، شما به یک سری ابزار ها و لوازم خاص نیاز دارید. این ابزار ها و لوازم می توانند تحت تاثیر شرایط شما متغیر باشند. مثلا، نوع گوشی، نوع تلویزیون و نحوه اتصال یکی از مهمترین مباحثی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. ولی در کل، در جهت دریافت اطلاعات کامل مربوط به آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون، در ادامه با مقاله چیکاو همراه باشید.

برای اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون، شما باید در ابتدا مطمئن شوید که قصد انجام چه کاری را دارید. برخی از افراد به دنبال به اشتراک گذاشتن صفحه خود هستند، خب استفاده از کابل یو اس بی برای این افراد گزینه مناسبی نیست. یک سری از افراد به دنبال استفاده از گوشی برای گوش دادن به موسیقی هستند. برای این افراد هم استفاده از ابزار های شیر کردن صفحه گزینه مناسبی نمی باشد. در نتیجه، شما باید ابزار مناسب خود را انتخاب کنید.

نکات مهم برای آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون

برای اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون، شما در اولین و مهم ترین مرحله، باید بتوانید فعالیت های خود را در بهترین شرایط ممکن انجام دهید. در ابتدا شما باید نوع تلویزیون و نوع گوشی خود را مشخص کنید. قبل از شروع آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون، باید بگوییم که تلویزیون های قدیمی این قابلیت را ندارند. این قابلیت فقط مربوط به تلویزیون های هوشمند و دستگاه های حرفه ای می باشد. در نتیجه، اگر شما از تلویزیون های قدیمی تر استفاده می کنید، این آموزش کاربرد خاصی برای شما نخواهد داشت.

در صورتی که شما هم قصد اتصال تلفن همراه اندروید سامسونگ خود به تلویزیون را دارید، باید بدانید که دو راه اصلی در جلوی پای شما قرار گرفته است. راه اول که مربوط به تلویزیون های سامسونگ است، استفاده از برنامه smart view می باشد. این برنامه، قدرت بالایی داشته و همه نیاز های شما در این زمینه را به طور کامل بر طرف می نماید. یکی دیگر از راه هایی که شما می توانید از آن استفاده کنید، casting  است.

تفاوت screen mirroring  و casting

هرچه تکنولوژی قوی تر می شود، زندگی ما هم با آن همگام می شود. همه ما از کلماتی همچون کستینگ و اسکرین میرورینگ استفاده می کنیم. حال این سوال به وجود می آید که این کلمات چه معنایی دارند. یا تاثیر آنها بر روی آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون چیست؟ در پاسخ به این سوال، در ابتدا هر کدام از این اجزا را باید به صورت جداگانه بررسی نماییم. Screen mirroring وظیفه انتقال مستقیم صفحه را دارد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بدون دردسر و مشکل، هرچه که بر روی تلفن خود نگاه می کنید را بر روی تلویزیون نمایش دهید. با استفاده از تلویزیون های هوشمند شما می توانید این کار را انجام دهید. همه چیز در این روش آموزشی نمایش داده می شود. تصاویر، فیلم ها و حتی منو های تنظیمات

smart view - چیکاو

بر روی گوشی های سامسونگ، این قابلیت smart view نام دارد. شما به راحتی و بدون مشکل می توانید از آن استفاده نمایید.

Casting ولی معنای دیگری دارد. این فعالیت، به فعالیت خاصی گفته می شود که درون آن شما با استفاده از یک شبکه اینترنت، می توانید اطلاعات گوشی را به تلویزیون خود منتقل کنید. برنامه های خاصی همچون نتفلیکس و یوتیوب به شما اجازه می دهند تا این فعالیت را انجام دهید ولی، این قابلیت مربوط به همه دستگاه های موجود در دنیا نمی باشد. جالب است بدانید که سرعت اتصال در این روش می تواند کمتر هم باشد. در مقاله آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون، ما قصد داریم تا از روش اول استفاده کنیم.

آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون با استفاده از screen mirroring

همانطور که در قسمت های قبل تر هم به این مسئله به شدت مهم اشاره کردیم، در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارد. ولی، استفاده از screen mirroring بهترین راه موجود در جلوی پای شما به حساب می آید. این روش به چند قدم دقیق و ثابت نیاز دارد. در اولین و مهم ترین مرحله، شما باید برنامه screen share یا smart view را بر روی تلویزیون خود باز کنید. در مرحله بعد، شما باید تنظیمات را طوری تنظیم کنید که در سریع ترین حالت ممکن این کار انجام شود. این تنظیمات درون هر تلویزیون متفاوت می باشد. در نتیجه، ما به شما نمی توانیم بگوییم که باید از چه روشی استفاده کنید. در مرحله بعدی، شما باید گوشی تلفن خود را بردارید و smart view  را باز کنید.

شما باید بدانید که این برنامه فقط در گوشی های سامسونگ این نام را داشته و با این قابلیت عرضه می شود. در سایر گوشی های تولید شده توسط برند های مختلف، شما می توانید از برنامه های اختصاصی خود شرکت ها استفاده کنید. پس از انجام تنظیمات اولیه مربوط به این برنامه، شما می توانید دکمه اتصال را بزنید و تلویزیون خود را به گوشی سامسونگ متصل نمایید. البته، به این نکته هم توجه داشته باشید که همه اجزای گوشی بر روی تلویزیون نمایش داده میشوند. در نتیجه، در صورتی که شما به حریم خصوصی خود اهمیت می دهید، بهتر است که به دنبال دیگر راه ها باشید.

اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون با کابل - چیکاو

آموزش اتصال موبایل سامسونگ به تلویزیون با استفاده از کابل

شما می توانید با استفاده از کابل های usb مخصوص، گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید. ولی، این راه به شما اجازه نمایش صفحه را نمی دهد. در عوض شما می توانید به اطلاعات موجود درون کارت حافظه یا حافظه داخلی خود دسترسی داشته باشید. حتی شما می توانید این اطلاعات را در موقعیت های مختلف هم کم و زیاد کنید. البته، جالب است بدانید که برای اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با استفاده از کابل های مخصوص، شما می توانید از دستگاه های مبدل هم استفاده کنید. این دستگاه ها، به شما اجازه می دهند تا فقط یک سری نرم افزار های خاص را مورد استفاده قرار دهید.

منبع samsung
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. شهاب می گوید

    فرق بین screen mirroring و casting رو عالی توضیح دادین ممنونم