قیمت گوشی های اوپو رنو ۷ و اوپو رنو ۷ پرو برای عرضه در بازار هند فاش شد

اوپو تأیید کرده است که گوشی های هوشمند سری اوپو رنو ۷ ( OPPO Reno7) را در تاریخ 4 فوریه (۱۵ بهمن) در هند عرضه می کند. انتظار می رود این شرکت برای این سری دو مدل گوشی را معرفی کند، یعنی گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ ( OPPO Reno7) و اوپو رنو ۷ پرو ( OPPO Reno7 Pro) اما قبل از این که این شرکت این دو گوشی هوشمند جدیدی خود را به طور رسمی معرفی کند، ظاهراً قیمت آن‌ها فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

افشاگر معتبر و مشهور خبرهای فناوری Sudhanshu Ambhore فاش کرده است که گوشی اوپو رنو ۷ نسخه معمولی یا استاندارد با قیمت 29990 روپیه (در حدود ۴۰۳ دلار آمریکا) در بازار هند عرضه خواهد شد. این برچسب قیمتی برای نسخه ای با پیکربندی حافظه 8 گیگابایتی + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اعلام خواهد شد. از سوی دیگر، گوشی مدل اوپو رنو ۷ پرو نیز با پیکربندی دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با برچسب قیمتی 39990 روپیه (در حدود ۵۳۷ دلار) در دسترس کاربران و خریداران قرار خواهد گرفت.

 فاش کننده این خبر اعلام می کند که این خبر کاملا موثق نیست زیرا در گزارش های قبلی برچسب قیمتی بالاتری پیشنهاد شده است. فهرست یک خرده‌فروشی اخیراً در برگه مشخصات این گوشی فاش کرده است که گوشی اوپو رنو ۷ در نسخه 8 گیگابایت رم بعلاوه  128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت 31490 روپیه (در حدود ۴۲۲ دلار) عرضه خواهد شد. در حالی که قبلا گفته می شد گوشی اوپو رنو ۷ پرو نیز با قیمتی در حدود 41000 تا 43000 روپیه (در حدود ۵۵۰ تا ۵۷۷ دلار) برای خریداران هزینه خواهد داشت.

پنل پشتی و رنگ بندی گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ - چیکاو

از نظر مشخصات نیز گفته شده است که این دو گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ و نسخه پروی آن که در بازار هند عرضه خواهد شد، در واقع همان گوشی فروخته شده در بازار چین است. با این حال، گفته می‌شود که گوشی اوپو رنو ۷ برای عرضه در بازار هند به نام اوپو رنو ۷ اس ای (OPPO Reno7 SE) تغییر نام‌ داده خواهد شد. به طور خلاصه می توان گفت که این هر دو گوشی قبلاً به طور رسمی معرفی شده اند و تمام مشخصات آن ها اعلام شده است. در واقع، این گوشی ها از قبل و ماه دسامبر گذشته (آذر دی ماه ۱۴۰۰) مشخصات آن ها اعلام شده است. در صورت عدم اطلاع می توانید از مشخصات این دو گوشی هوشمند اوپو، می توانید به مشخصات هر دو نسخه ی معمولی و پرو موجود در بازار چین را که هم اکنون عرضه می شوند، مشاهده کنید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.