گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ اس ای قرار است که در بازار هند عرضه شود

گزارشی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، مشخصات گوشی های هوشمند سری اوپو رنو ۷ ( OPPO Reno7) را که قرار است در رویدادی معرفی شوند که در هفته اول فوریه 2022 (هفته های دوم تا سوم بهمن ۱۴۰۰) در هند برگزار شود، فاش کرده است. این طور که در گزارش ها نقل شده است، گفته می شود که این شرکت رویداد رونمایی از این سری گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ ۴ یا ۵ فوریه (۱۵ یا ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰)  برگزار خواهد کرد. تاکنون گزارش‌های منتشر شده ادعا کرده‌اند که گوشی های رنو ۷ (Reno 7) و رنو ۷ پرو  (Reno 7 Pro) که در دسامبر 2021 (آذرماه تا دی ماه ۱۴۰۰) در چین به طور رسمی معرفی شدند، قرار است تا در بازار هند نیز عرضه شده و در دسترس علاقه مندان قرار گیرد. همراه چیکاو باشید.

اکنون، اطلاعات جدیدی که توسط افشاگر معروف خبرهای دنیای فناوری یعنی یوگش برار (Yogesh Brar)، به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که گوشی هوشمند رنو ۷ اس ای ( Reno7 SE) نیز قرار شده است تا وارد بازار گوشی های هوشمند این کشور شده و در دسترس خریداران قرار گیرد.

شایان ذکر است که جهت یادآوری باید گفته شود که گوشی هوشمند رنو ۷ اس ای نیز در کنار دو گوشی هوشمند رنو ۷ معمولی یا نسخه استاندارد و همچنین گوشی هوشمند رنو ۷ پرو در بازار سرزمین مادری یعنی چین معرفی گردیده است.

پنل پشتی گوشی هوشمند رنو ۷ اس ای - چیکاو

این افشاگر معروف در ادامه گزارش خود می افزاید که به احتمال زیاد گوشی هوشمند رنو ۷ نسخه استاندارد در بازار هند با برچسب قیمتی بین 25000 روپیه (در حدود 336 دلار) تا 45000 روپیه (در حدود 605 دلار) عرضه خواهد شد اما با توجه به این که گوشی هوشمند رنو ۷ نسخه اس ای این برند در واقع یک گوشی هوشمند در سطح پایه یا مقرون به صرفه آن به شمار می رود، احتمال داده می شود که با قیمتی اقتصادی و در حدود 25000 روپیه (در حدود 336 دلار) در دسترس خریداران قرار گیرد.

گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ نسخه اس ای که در چین معرفی شد دارای مشخصات نسبتاً خوبی است. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی است که از نوع سوپر آمولد بوده و ضمن این که از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می کند، وضوح فول اچ دی پلاس را برای کاربران به ارمغان می آورد.

 این گوشی هوشمند برای امنیت بیشتر با حسگر اثر انگشت درون صفحه عرضه می شود و از نظر کیفیت دوربین نیز در پنل جلو و در بالای سمت چپ صفحه نمایش دارای حفره هول پانچ بوده که در داخل آن یک حسگر با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس های و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری آرمیده است. گوشی هوشمند رنو ۷ اس ای در پنل پشتی نیز از یک ماژول دوربین سه گانه بهره می برد که برای دوربین اصلی از یک ماژول ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد و علاوه بر آن دو حسگر دیگر از جمله یک حسگر ۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس های مینیاتوری و همچنین یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان دید تصویر نیز با حسگر اصلی همراه شده و آن را یاری می دهند.

رنگ بندی گوشی هوشمند رنو ۷ اس ای- چیکاو

گوشی هوشمند اوپو رنو ۷ اس ای در داخل بدنه خود از یک تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک ( Dimensity 900) قدرت می گیرد که این پردازنده با ۸ گیگابایت رم و علاوه بر آن با 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است. این گوشی هوشمند در یک پیکربندی دیگر نیز با ۸ گیگابایت حافظه رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز عرضه می گردد. این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید 11 را به طور پیش فرض اجرا می کند و برای تأمین انرژی مورد نیاز نیز به یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی متکی است که در بطن آن جای گرفته است و می تواند از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی کند.

این منبع خبر همچنین به این نکته نیز اشاره می کند که این سازنده چینی در حال انجام آزمایشات معمول و اخذ مجوزهای لازم است تا بتواند هر چه سریع تر گوشی های هوشمند سری اوپو فایند ایکس ۵ ( Oppo Find X5) خود را در بازار هند روانه ویترین فروشگاه ها کند.

گوشی هوشمند رنو ۷ آبی - چیکاو

این موضوع نشان می دهد که گوشی های سری اوپو فایند ایکس این برند به زودی به بازار هند باز خواهد گشت. در حالی که گوشی هوشمند اوپو فایند ایکس ۲ ( Oppo Find X2) در ژوئن 2020 (بهمن ماه ۱۳۹۸) در هند معرفی شد، این شرکت اما گوشی های سری اوپو فایند ایکس ۳ (  Oppo Find X3) خود را در بازار این کشور عرضه نکرد. انتظار می رود گوشی های هوشمند سری اوپو فایند ایکس ۵ نهایتاً تا اواخر فوریه (نیمه اول اسفند ۱۴۰۰) روانه ویترین فروشگاه های چین شود. بنابراین می توان انتظار داشت که این گوشی های هوشمند به احتمال زیاد تا ماه مارس (نیمه دوم اسفند ۱۴۰۰ تا نیمه اول فروردین ۱۴۰۱ ) نیز به بازارهای جهانی نیز رخ نمایی کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.