صفحه نمایش  گوشی آیفون ۱۵ پرو اپل در سال ۲۰۲۳ توسط BOE چین تولید خواهد شد

گزارش جدیدی حاکی از آن است که BOE ممکن است شرکتی باشد که در سال 2023 صفحه نمایش های سوپر آمولد LTPO خود را برای گوشی های هوشمند آیفون رده بالاتر اپل عرضه کند. این پنل ها به احتمال زیاد برای استفاده در گوشی های آیفون پرو  تولید خواهند شد که دستگاه های بالا رده و گل سر سبد سری آیفون ۱۵ اپل خواهند بود. به گفته The Elec، این سازنده نمایشگر چینی سال آینده پنل های سوپر آمولد از نوع LTPO را برای غول کوپرتینویی تولید و عرضه خواهد کرد. این شرکت از چند سال قبل تلاش فراوانی را آغاز کرد تا شاید بتواند نظر مساعد غول دنیای فناوری، اپل را به صفحه نمایش های سوپر آمولد تولیدی خود جلب کند. همراه چیکاو باشید.

شرکتBOE  قبلاً تلاش بسیاری انجام داد تا شاید موفق شود در کنار سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی حداقل درصد پایینی از صفحه نمایش های سوپر آمولد آیفون ۱۲ اپل را تولید کند. این شرکت در آن زمان حتی تا پای امضای قرارداد با اپل نیز پیش رفت اما در نهایت، صفحه نمایش های تولیدی این برند نتوانست نظر مساعد اپل را جلب کند و هرچند که در انجام این معامله و قرارداد ناکام ماند اما سرانجام موفق شد تا وارد زنجیره تامین صفحه نمایش نسل فعلی آیفون 13 شود. با این حال، تنها پنل‌هایی را برای مدل پایه این سری گوشی های هوشمند اپل ساخت، در حالی که صفحه نمایش های گوشی های پیشرفته‌تر هر دو مدل آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل را سامسونگ دیسپلی تولید کرد.

اما اکنون، این وضعیت ممکن است تغییر کند زیرا BOE به دنبال توسعه تولید پنل سوپر آمولد LTPO خود است تا امکان تولید صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 120 هرتزی را فراهم کند. به عبارت دیگر، این گزارش همچنین نشان می دهد که آیفون 15 پرو دارای نرخ رفرش متغیر 120 هرتز خواهد بود. با سری آتی آیفون 14، BOE همچنین به عرضه نمایشگرها برای مدل پایین تر این سری نیز ادامه خواهد داد در حالی که صفحه نمایش های نسخه های پرو و پرو مکس اپل همچنان با سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی عرضه خواهند شد.

 آیفون ۱۵ سفید - چیکاو

اگرچه سری آیفون ۱۵ تنها تا سال آینده عرضه می شود و همچنین، سری آیفون 14 نیز در نیمه دوم سال جاری میلادی وارد بازار می شود، اما انتظار می‌رود که در نهایت طراحی مجدد آیفون را به ارمغان بیاورد و اپل در عوض  بریدگی بسیار گسترده قسمت بالای نمایشگر، از حفره هول پانچ ظریف و زیبایی در جلو برای دوربین سلفی و سیستم TrueDepth خود استفاده کند. پیش از این، از یک رویدادی گزارشی منتشر شد که در آن اعلام گردید که BOE نمایشگرهای 15 اینچی سوپر آمولد خود را برای آیپدهای آینده اپل عرضه خواهد کرد. بنابراین به نظر می رسد که این شرکت در حال حرکت بیشتر و سریع تر به داخل زنجیره تامین قطعات اپل است تا موفق شود صفحه نمایش های بیشتری را برای دستگاه های آینده اپل ازجمله تبلت‌ها و همچنین گوشی های آیفون اپل تولید کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.