گوشی های سری آیفون ۱۴ اپل ممکن است دارای صفحه نمایش ۱۰۰ هرتزی LTPO نباشد

گزارش ها و شایعات متعددی در مورد پنل صفحه نمایشی که اپل قصد دارد برای مدل های آینده سری آیفون 14 استفاده کند، منتشر شده است. اگرچه هنوز چند ماه دیگر تا زمان برگزاری رویداد معرفی گوشی های هوشمند سری آیفون ۱۴ اپل باقی مانده است، که پرچمداران جدید  سال ۲۰۲۲ این شرکت هستند اما همچنان جزئیات جدیدی از این گوشی ها به صورت آنلاین ظاهر می شود. در حالی که گفته می شود مدل های آیفون 14 پرو دارای صفحه نمایش LTPO با نرخ تازه سازی 120 هرتز برای تصویر هستند با این حال گزارش جدیدی ادعا می کند که از گوشی های سری ۱۴ آیفون سال ۲۰۲۲ اپل، آیفون 14 معمولی یا همان نسخه استاندارد و همچنین آیفون 14 مکس این سری به احتمال زیاد ممکن است دارای صفحه نمایش LTPO نباشند. همراه چیکاو باشید.

راس یانگ یکی از افشاگران معتبر خبرهای دنیای فناوری که بیشتر به خاطر افشای خبرها و گزارش هایی پیرامون محصولات اپل شناخته می شود، در گزارشی که به تازگی منتشر کرده است افشا می کند که مدل های غیر پرو در سری آیفون 14 که شامل دو گوشی آیفون ۱۴ معمولی یا نسخه استاندارد و آیفون ۱۴ مکس می شوند، به احتمال فراوان دیگر به پنل های صفحه نمایش های LTPO سوپر آمولد که ساخت شرکت چینی BOE مستقر در چین است، مجهز نخواهند شد.

این افشاگر خبرهای فناوری اپل اضافه می کند که در حال حاضر این شرکت قادر به عرضه پنل های سوپر آمولد با نرخ تازه سازی پویا نیست. اخیراً برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که تمامی مدل‌های سری آیفون ۱۴ آینده می‌توانند با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی عرضه شوند، اما مشخص شده است که اپل برای ارتقاء پنل نمایشگر برای همه مدل‌ها، حداقل امسال، به آن صورت چندان عجله‌ای ندارد.

با توجه به این که بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی، حتی در بخش میان رده، اکنون با صفحه نمایش 90 یا 120 هرتز عرضه می شوند، اتخاذ چنین تصمیمی از سوی اپل بسیار جالب خواهد بود. با این حال، به نظر می رسد که اپل صفحه نمایش پروموشن  ( ProMotion) خود را فقط برای دو گوشی نسخه پرو ارائه می دهد.

دوربین سلفی و اصلی آیفون 14 و 14 مکس اپل - چیکاو

آیفون 14 و 14 مکس اپل احتمالا با پنل سیلیکونی پلی کریستالی با دمای پایین (LTPS) عرضه خواهند شد. از سوی دیگر، دو گوشی هوشمند آیفون مدل های پرو به احتمال زیاد همچنان از فناوری اکسید پلی کریستالی با دمای پایین (LTPO) بهره خواهند برد که به نمایشگر اجازه می‌دهد تا نرخ تازه‌سازی را بر اساس محتوای نمایش داده شده روی صفحه تنظیم کند یا به عبارت دیگر، این صفحه نمایش ها قادر هستند تا از فناوری نرخ تازه سازی متغیر برای تصویر پشتیبانی کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.