آیپد پرو ۲۰۲۲ آینده اپل می تواند از تراشه بسیار جدید و ۳ نانومتری M2 پشتیبانی کند

تبلت های آیپد در میان مصرف کنندگان از محبوبیت بسیار فراوانی برخوردار هستند و به همین دلیل همیشه خبرهای پیرامون این گجت ها در میان علاقه مندان به خبرهای دنیای فناوری از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و عده کثیری این اخبار را پیگیری می کنند. اکنون گزارش شده است که انتظار می‌رود اپل نسل بعدی آی‌پد پرو را در پاییز امسال عرضه کند و اگر آخرین گزارش‌های منتشر شده در این زمینه درست باشند که تبلت ممتاز اپل با تراشه اپل M2 که هنوز معرفی نشده است، قرار است عرضه شود مسلماً شور شوق بسیاری را در میان استفاده کنندگان به وجود خواهد آورد. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر در گزارشی که از افشاگر محبوب خبرهای دنیای فناوری @Dylandkt ارائه می‌شود ، چنین ادعا شده است که آیپد جدید این برند از این آخرین تراشه بسیار قدرتمند اپل بهره خواهد برد. این افشاگر علاوه بر این همچنین در گزارش خود چنین ادعا می‌کند که آی‌پد پرو آینده آینده ی اپل در نسخه‌هایی با نمایشگر ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی، از جمله دستگاه‌هایی خواهند بود که اپل قصد دارد اواخر پاییز امسال عرضه کند.

همچنین ادعا شده است که آیپد پرو جدید ممکن است از ویژگی شارژ اختصاصی اپل یعنی مگ سیف ( MagSafe) که قبلاً شایعه شده بود، برخوردار نباشد. علاوه بر این، گفته می شود که مدل 11 اینچی ممکن است دارای صفحه نمایش Mini-LED با نور پس زمینه باشد که این شرکت در مدل 12.9 اینچی از آن استفاده کرده است. با توجه به این که نسخه نسل فعلی از تراشه Apple M1 قدرت می گیرد، کاملاً ممکن است که آیپد پرو اپل با پردازنده M2 عرضه شود. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این تراشه سیلیکونی اپل آینده وجود ندارد، شایعه شده است که این پردازنده جدید این شرکت با استفاده از فرآیند 3 نانومتری توسط TSMC ساخته می شود.

صفحه نمایش آیپد پرو ۲۰۲۲ آینده اپل - چیکاو

همچنین، آی‌پد پرو تنها محصولی نیست که قرار است اواخر پاییز امسال با پردازنده M2 عرضه شود. گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند این غول فناوری، قرار است که دستگاه مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی محبوب خود را نیز ارتقا دهد. این گزارش همچنین به این موضوع نیز اشاره می کند که مک بوک پرو ۱۴ می‌تواند از تراشه جدید و بسیار قدرتمند M2 بهره ببرد و علاوه بر این مورد گفته شده است که در نیمه دوم سال جاری، همچنین یک مدل مک بوک ایر جدید نیز از سوی این غول دنیای فناوری در بازار عرضه خواهد شد که آن هم قرار است از همین تراشه بسیار قدرتمند M2 را در داخل بدنه خود جای دهد.

تراشه های اختصاصی اپل تاکنون نشان داده اند که نسبت به سایر تراشه های بازار از قدرت بسیار بیشتری بهره می برند و این موضوع سبب شده است که در میان استفاده کنندگان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار باشند و کاربران همیشه چشم انتظار باشند تا این غول دنیای فناوری دستگاه های تبلت و لپ تاپ های جدیدی را با جدیدترین پردازنده های سری ام خود در بازار عرضه کند.

آیپد پرو ۲۰۲۲ آینده اپل - چیکاو

 این گزارش همچنین می‌افزاید که هدفون‌های استریوی کاملاً بی‌سیم واقعی مورد انتظار اپل ایر پادز پرو ۲ ( Apple AirPods Pro 2) نیز در حال حاضر در مسیر عرضه قرار دارد و این طور که گزارش ها و شایعات به آن اشاره می کنند گویا قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی یعنی در فصل پاییز در بازار عرضه شود.

این هدفون کاملا بی سیم واقعی و استریوی اپل یکی از محبوب ترین هدفون های کاملا بی سیم بازار است که کیفیت صدای کم نظیر و همچنین نویز کنسلینگ عالی را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به هر حال هنوز داده های منتشر شده در این زمینه زیاد نیست و انتظار می رود که در هفته ها یا ماه های آینده جزئیات بیشتری در مورد این محصولات بدست آید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.