اپل در سال ۲۰۲۲ از آیپد پرو، آی مک، مک و مک پرو با طراحی مجدد رونمایی می کند

ظاهرا اپل قصد دارد تا از تعدادی از محصولات خود مجدداً در سال آینده رونمایی کند اما نکته مهم اینجاست که این محصولات از طراحی جدیدی برخوردار خواهند شد. گزارش جدیدی حاکی از آن است که این شرکت در حال کار بر روی طراحی تازه‌ای برای آیپد پرو، آی‌مک‌های پیشرفته، مک پرو و سایر محصولات خود است. همراه چیکاو باشید.

این خبر از آخرین مطالب خبرنامه پاور آن نوز لتر  (Power On newsletter) گزارش شده است که در این خبرنامه گزارش و گفت و گویی با مارک گورمن (Mark Gurman) منتشر شده که یکی از معتبرترین کارشناسان و افشاگران خبرهای فناوری و محصولات شرکت اپل است. اکنون سایت معتبر  «9to5Mac» این موضوع را بازنشر کرده است.

در این گزارش، گورمن اطلاعاتی را در مورد عرضه‌ی آتی محصولات اپل برای سال 2022 به اشتراک گذاشت. ظاهراً غول کوپرتینویی در حال برنامه‌ریزی برای معرفی آیپد پرو با طراحی جدیدی است که دارای ویژگی‌هایی برای پشتیبانی از شارژ بی‌سیم است. این تغییرات برای خانواده آیپد به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا حتی مدل‌های آیپد ایر و آیپد نسخه استاندارد نیز چنین به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد و با طراحی تازه‌ای در بازار عرضه خواهند شد.

صفحه نمایش مک بوک ایر - چیکاو

علاوه بر این، گورمن ادعا کرد که سازنده آیفون در سال آینده یک مک بوک ایر بازطراحی شده را عرضه خواهد کرد که در کنار «آی‌مک نوسازی شده و پیشرفته با سیلیکون اپل» عرضه خواهد شد. در کنار این موارد، این شرکت همچنین قصد دارد یک مک بوک پرو، مک پرو، و حتی یک مک مینی به روزرسانی شده به طراحی جدید را نیز در سال آینده روانه ویترین فروشگاه‌ها کند.

اما در مورد ابزار پوشیدنی نیز ذکر این نکته خالی از لطف نیست که، ظاهراً این برند به دنبال عرضه سه مدل جدید از ساعت هوشمند اپل است. این مورد شامل مدل پایه، نوع SE و حتی یک نسخه مقاوم نیز خواهد بود که برای ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش‌های ماجراجویی طراحی و در بازار عرضه خواهد گردید.

علاوه بر این، اطلاعات قابل توجه دیگری نیز در مورد محصولات آتی اپل که در سال ۲۰۲۲ در بازار عرضه خواهد شد، توسط گورمن در خبرنامه پاور آن نوز لتر به اشتراک گذاشته شده است که بسیار جالب هستند. ازجمله این اخبار می‌توان به خبر آیفون SE اشاره کرد که به گفته این منبع قرار است اپل آن را در سال آینده با پشتیبانی از ۵جی عرضه کند.

پرچمدار سری آیفون ۱۴ - چیکاو

علاوه بر موارد، عرضه سالانه پرچمدار سری آیفون ۱۴ و عرضه اولین هدست ترکیبی AR/VR) ازجمله مواردی خواهد بود که عرضه آن‌ها در سال آینده دور از انتظار نیست. متأسفانه، در حال حاضر راهی برای تأیید این گزارش در دست نیست، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر این خبرها منتظر بمانید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.