شایعات می گویند هدفون ایربادز ۲ اپل در سه ماهه سوم 2022 وارد بازار می شود

پس از عرضه هدفون کاملا بی سیم واقعی و استریوی ایزپادز ۳ اپل(Apple AirPods 3) در ماه اکتبر ( آبان)، شایعاتی در مورد تاریخ معرفی مورد انتظار برای ایرپادهای پیشرفته جدید یعنی هدفون های کاملاً بی سیم و استریوی اپل ایرپادز پرو ۲  (Apple AirPods Pro2)، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲  معرفی خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

این افشای اطلاعات برای اولین بار در ماه می (اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) منتشر شدند. در آن زمان که مایک گورمن (Mike Gurman ) و دبی وو (Debby Wu) از بلومبرگ گزارش دادند که اپل ایربادز پرو ۲ را با به روزرسانی‌های قابل توجهی عرضه خواهد کرد. مارک گورمن و مینگ-چی-کو، تحلیلگر قابل اعتماد در مورد محصولات اپل نیز پیش بینی کردند که این مدل در سال ۲۰۲۲ (بدون تعیین تاریخ دقیق) عرضه خواهد شد.

اخیراً @FronTron پیش‌بینی کرده است که اپل ایربادز پرو ۲ خود را در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد و ادعا می‌کند که این اطلاعات را از زنجیره تأمین به دست آورده است. این افشای اطلاعات اصلاحیه‌ای به توییت قبلی او در ماه جولای (تیر ماه) است که ادعا می‌کرد این محصول در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. در هر حال این اطلاعات را باید با احتیاط در نظر گرفت، زیرا FronTron سابقه ضعیفی در مورد افشای اطلاعات اپل دارد و شانس بیشتری در پیش بینی و افشای اطلاعات محصولات سامسونگ را داشته است.

هدفون ایربادز ۲ اپل سفید - چیکاو

انتظار می‌رود که هدفون ایرپادز پرو ۲ اپل جدید همان عملکرد صوتی نسل فعلی را ارائه دهد، اما با حذف نویز بهبود یافته، عمر باتری بهتر، شکل گردتر و کاهش طول ساقه عرضه شود. همچنین پیش‌بینی می‌شود که کیس سبک‌تر باشد و دو گوشی‌ آن دارای حسگرهای نور محیطی و همچنین مقاومت در برابر آب باشد.

انتظار می‌رود مدل نسل دوم ایرپادز پرو از تراشه Apple H1 استفاده کند، همان تراشه‌ای که اکثر دستگاه‌های سری ایرپادز‌های اپل از جمله نسل فعلی هدفون ایرپادز پرو را تامین می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.