تاریخ رسمی عرضه گوشی های سری دمی نوت ۱۱ شیائومی در بازارهای جهانی اعلام شد

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه سری ردمی نوت ۱۱ ( Redmi Note 11)  در بازار جهانی است که چند ماه است با موفقیت در چین به فروش می‌رسد. امروز بالاخره این شرکت اعلام کرد که آماده است تا رویداد معرفی سری ردمی نوت ۱۱ را انجام دهد. ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲ (۶ بهمن ۱۴۴) به عنوان تاریخ برگزاری آن رویداد انتخاب شد و شیائومی همان طور که قبلاً پیش بینی شده بود منتظر فرا رسیدن ماه فوریه نماند. همراه چیکاو باشید.

متأسفانه، این شرکت تنها به ذکر همین نکته اکتفا کرده است که سری ردمی نوت ۱۱ در راه است و به زودی عرضه خواهد شد، اما به این موضوع که چه مدل‌هایی از این سری را در نظر دارد معرفی کند، هیچ اشاره‌ای نکرده است. با اعلامیه ای که این شرکت قبلاً در آن به این موضوع اشاره کرده است، اکنون با اطمینان می توانیم حدس بزنیم که ردمی نوت ۱۱ اس (Redmi Note 11S) قطعاً چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را ارائه خواهد داد. این شرکت در اعلامیه خود می گوید:

« امسال سری گوشی های ردمی نوت ۱۱ ما برای افزایش رقابت آماده است! به ما بپیوندید تا شاهد معرفی این گوشی افسانه ای در تاریخ ۲۶ ژانویه ساعت ۲۰ به وقت محلی باشید.»

شایان ذکر است که به احتمال زیاد لابد به هنوز هم به خاطر دارید که طبق شایعات، گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس باید پردازنده هشت هسته ای هلیو جی ۹۶ مدیاتک (Helio G96)، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، حداکثر 8 گیگابایت رم و فلش مموری تا ظرفیت 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی خواهد داشت که برای دوربین اصلی از یک ماژول 108 مگاپیکسلی ایزوسل اچ ام ۲ سامسونگ (Samsung ISOCELL HM2) بهره می برد.

گوشی ردمی نوت ۱۱ اس - چیکاو

علاوه بر آن یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید سونی IMX355 و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق بعلاوه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیگر حسگرهای این ماژول هستند که دوربین اصلی را یاری خواهند داد.  ویژگی های جدید این سری از گوشی های ردمی شامل پوسته یا رابط کاربری جدید MIUI 13 خواهد بود که به طور پیش فرض در این گوشی ها نصب شده است و در نهایت می توان گفت که پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی از دیگر قابلیت های خارق العاده و بسیار جالب آن به حساب می آید.

ردمی نوت ۱۱ شیائومی همچنین ممکن است در تاریخ 26 ژانویه رونمایی شود که از تراشه میان رده کوالکام اسنپدراگون 680 قدرت خواهد گرفت و برای تلمین برق مورد نیاز خود نیز به یک باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی متکی خواهد بود که به عنوان یک ویژگی اصلی دیگر می توان از پشتیبانی از سریع 67 واتی نام برد. صفحه نمایش 6.5 اینچی با نرخ به روز رسانی 90 هرتز و دوربین پشتی سه گانه با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی نیز از نکات قابل توجه آن بوده که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید بعلاوه یک حسگر ۲ مگاپیکسلی و همچنی یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر نیز دیگر حسگرهای این ماژول دوربین خواهند بود.


  • شیائومی از مرز فروش 240 میلیون گوشی هوشمند ردمی نوت عبور کرد

در مراسم معرفی سری گوشی هوشمند ردمی نوت، مدیر کل ردمی یعنی  لو ویبینگ ( Lu Weibing)، فاش کرد که فروش جهانی سری گوشی هوشمند ردمی نوت اکنون از 240 میلیون دستگاه فراتر رفته است. در ماه می سال جاری، شیائومی اعلام کرد که فروش جهانی سری ردمی نوت از مرز 200 میلیون عبور کرده است.

شیائومی از مرز فروش 240 میلیون گوشی هوشمند ردمی نوت عبور کرد - چیکاو

مرکز داده شیائومی رسما تایید کرد که فروش سری ردمی نوت اکنون از 240 میلیون دستگاه در سراسر جهان فراتر رفته است. از زمان انتشار اولین نسل نوت ردمی در سال 2014، سری گوشی هوشمند ردمی نوت عملکرد خوبی داشته است. در 8 سال گذشته، سری ردمی نوت شیائومی موفق شده است تا بتواند از تعداد فروش 240 میلیون دستگاه نیز عبور کند. این سری اکنون محبوب ترین خط تولید در تاریخ گوشی های هوشمند ردمی است.

علاوه بر این، این شرکت به تمرکززدایی از فناوری به کار گرفته شده توسط پرچمداران در مدل های سری نوت ادامه می دهد. به این ترتیب محصولات جدید آن از ویژگی های شاخص و رده بالا استفاده می کنند. به عنوان مثال، گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس از شارژ فوق سریع 120 واتی پشتیبانی می کند که شارژ کامل باتری آن تنها در مدت 15 دقیقه انجام می شود.

این گوشی هوشمند برای شارژ کردن باتری این اسمارت فون از راه حل های IC سفارشی و الگوریتم های توسعه یافته خود شرکت شیائومی برای اطمینان از ایمنی، قابلیت اطمینان و کارایی مسیر شارژ استفاده می کند. پمپ شارژ اختصاصی با راندمان بالا، دارای راندمان 98.5٪ است. این به طور قابل توجهی میزان تولید گرما و زیان های گرما را کاهش می دهد، ضمن آن که راندمان شارژ را نیز بهبود می بخشد. این گوشی هوشمند سریع‌ترین سرعت شارژ را در میان گوشی های هوشمند ردمی دارد.

پنل پشتی و رنگ بندی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ - چیکاو

لو ویبینگ گفت که از امسال، سری نوت استراتژی تکراری عرضه دو نسل گوشی هوشمند پرچمدار در سال را آغاز کرده است. یک نسل از این گوشی های پرچمدار بر عملکرد تمرکز خواهد داشت و نسل دیگر آن بر تعادل در همه جنبه ها تمرکز می کند. این شرکت این الگوی عرضه را عمدتاً برای پاسخگویی به نیازهای کاربران مختلف اتخاذ می کند. این سری همچنین به اتخاذ برچسب قیمتی متناسب با نسبت قیمت به عملکرد پایبند خواهد بود و به عبارت دیگر سعی می شود تا با برچسب قیمتی میان رده عرضه گردد. در واقع می توان گفت که  برچسب قیمت این سری از گوشی های ردمی شیائومی همچنان در محدوده ی قیمت  2000 یوان (در حدود 313 دلار آمریکا) باقی خواهد ماند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.