طراحی گوشی ردمی نوت ۱۱ اس از طریق رندر لو رفته قبل از معرفی فاش شد

طراحی شگفت‌انگیز گوشی هوشمند آینده شیائومی یعنی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی (Redmi Note 11S) از طریق رندرهای که ادعا شده متعلق به این گوشی هوشمند هستند، قبل از عرضه گوشی در هند به صورت آنلاین فاش شده است. این نشان می دهد که این گوشی به زودی راهی بازار هند می شود. علاوه بر این، این شرکت در تاریخ 13 ژانویه یک تیزر را در دسته توییتر ردمی هند (Redmi India) به اشتراک گذاشت که به ورود یک گوشی  «نوت جدید» (New Note) اشاره می کرد. بنابراین، این دومین گوشی هوشمند شرکت کننده در گوشی های سری نوت 11 شیائومی خواهد بود. این مجموعه در حال حاضر شامل گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ تی ۵جی (Redmi Note 11T 5G) است که در سال 2021 به طور رسمی معرفی شد. همراه چیکاو باشید.

برای یادآوری خاطرنشان می شود که، افشاکننده مشهور موکول شارما (Mukul Sharma) که با نام مستعار (@stufflistings) خبرهای خود را فاش کرده و به اشتراک می گذارد، قبلاً در سایت معتبر 91mobiles تأیید کرده بود که ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی در پایان فوریه آتی (اوایل اسفند ماه ۱۴۰۰) در سراسر جهان عرضه می شود. علاوه بر این، گوشی ردمی نوت ۱۱ اس  در اوایل این ماه موفق شد تا تأییدیه وب سایت گواهی FCC عبرا نیز پاس کند . بنابراین می توان گفت که همه این موارد نشانه های مهمی هستند که نشان می دهد ردمی واقعاً در حال آماده شدن برای معرفی و عرضه گوشی ردمی نوت ۱۱ اس در بازار هند در روزهای آینده است. متأسفانه، این شرکت هنوز در مورد برنامه خود برای عرضه این گوشی به بازار هند سکوت خود را نشکسته و هیچ مطلبی را در این باره اعلام نکرده است. با این حال، اخیراً جزئیات زیادی در مورد این گوشی آینده ردمی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شده است و تقریباً می توان گفت که تصویری از شکل ظاهری و همچنین مشخصات این گوشی را برای ما روشن کرده است.

  • رندرهایی از طراحی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی فاش شده است

غول فناوری چینی تیزری را به اشتراک گذاشته بود که تصویری از ماژول دوربین گوشی هوشمند گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس را به نمایش گذاشته بود. جدای از آن، این تصاویر نشان می داد که این گوشی در رنگ بنفش موجود خواهد شد. به همین ترتیب، رندر جدید گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس (از طریق Xiaomi UI) طراحی گوشی را آشکار می کند.

رندرهایی از طراحی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس شیائومی فاش شده است - چیکاو

رندر ادعایی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس به ما اجازه می دهد تا بتوانیم نگاهی اجمالی به ماژول دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند آتی ردمی داشته باشیم. علاوه بر این، به نظر می رسد که جزیره دوربین نصب شده در پنل پشتی این اسمارت فون دارای یک فلاش LED خواهد بود. پنل جلوی نیز تا جایی که به طور واضح و مشخص می توان دید، دارای یک صفحه نمایشی است که در قسمت مرکز بالای آن یک حفره هول پانچ تعبیه شده است تا دوربین جلو که برای ثبت عکس های سلفی و تماس های تصویری مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در آن قرار داده شود.

علاوه بر این پنل جلوی این گوشی به نظر می رسد که دارای حاشیه هایی ضخیم است که به نظر می‌رسد این طراحی شباهت زیادی به ظاهر چند گوشی هوشمند شیائومی/ ردمی دارد که پیش از این عرضه شده اند. با این وجود، برخی از ترفندهای قابل توجه وجود دارد. طبق گزارش قبلی این نشریه، شیائومی در حال کار بر روی گوشی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس با نام رمز «miel» است. علاوه بر این، Xiaomiui  نیز ادعا کرده است که این گوشی به شماره مدل های 2201117SG  و 2201117SI مرتبط است.

  • مشخصات مهم گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس بر اساس شایعات

مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت 11 اس اخیراً در اطراف شایعات شناور بوده است. با توجه به افشای اطلاعات قبلی، این گوشی در بطن خود از یک پردازنده برند مدیاتک ۵ جی (MediaTek 5G) برای ارائه عملکردی قدرتمند استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، این گوشی با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نمایشگر گوشی می تواند نرخ تازه سازی 90 هرتز را ارائه دهد. علاوه بر این، سیستم عامل اندروید 11 با پوسته MIUI 12.5 در بالا اجرا خواهد شد.

مشخصات مهم گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس بر اساس شایعات - چیکاو

در بخش عکاسی نیز گفته شده است که ردمی نوت ۱۱ اس احتمالا دارای یک ماژول دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود خواهد بود. از جمله این دوربین ها می توان به دوربین 108 مگاپیکسلی سامسونگ HM2 اشاره کرد که به عنوان دوربین اصلی این گوشی عمل خواهد کرد، سنسور 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی OV2A OmniVision و لنز بوکه 2 مگاپیکسلی نیز دیگر سنسورهای موجود در این ماژول خواهند بود. پنل جلوی این گوشی نیز از یک حسگر دوربین 13 مگاپیکسلی به عنوان لنز سلفی در حفره هول پانچ بالای نمایشگر پذیرایی خواهد کرد. ردمی احتمالاً در روزهای آینده اطلاعات بیشتری را در مورد مشخصات گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ اس به اشتراک خواهد گذاشت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.